Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 221 ggr
Bullerbytjejen
0

Träningspass !

Nu har jag plockat isär burarna, tvättat och skrubbat dom grundligt, tvättat alla hängmattor och korgar och flyttat över tjejerna i killarnas bur och tvärt om. Så nu har grabbsen den större buren då jag väntar tillökning.förr eller senare på killfronten :D Dom piper runt och inspekterar nu och är måttligt fundersamma. Och jag är helt färdig, har pysslat nonstop med det nu nån timme här, haha. Men nu är det klart iaf, mina buntband tog slut också så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :-P Och jag som hade köpt kisterbokstäver och pyntat burbottnarna med så det står deras namn, men nu sitter dom ju på fel burar, snyft, haha. ja ja får väl göra om på baksidorna istället :)

Bim
0

haha, vad kul det lät ;P nu är dom nog rena och fina iaf. :D

niffen
0

Duuuuuuuuuuuktig flicka   :]

Bullerbytjejen
0

yeah visst e jag :-P

annelie-h
0

näe.. luras sådär.. trodde det handlade om riktig träning.. jag vill till gymet och träna beeeen!!! men jag är sjuk:(

Bullerbytjejen
0

ja icke träna om du e sjuk.. :)

annelie-h
0

nä.. snyft..

här är ett klipp på min idol! hon är sjuktduktig!!

Kleverin
0

#6 Hon var inte så stor inte..

niffen
0

Kolla här då Skrikandes http://www.youtube.com/watch?v=_FgPt_YAiO4&feature=related

Dom ser ut som transor Generad Undra om dom könstestas  :P

SamanthaJones
0

Ni menar väl inte att det är snyggt? eller? *hjälp*

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

annelie-h
0

#6 är ju sjukt snygg.. tror hon är ca 158 eller nåt.. he he

Bullerbytjejen
0

#8 fan hur hittade ni mig där?? Förvånad

Jag ställde förrästen undan burarna där, mina råttor e inte lika fit som jag är :-P

annelie-h
0

men.. de har ju blandat bodybuilding och body fitness.. stooor skillnad.. transorna är bodybuilding medan de i baddräkt som bara står utan att spänna är body fitness.. de ska bara se fina och vältränade ut typ medan bodybuilding tjejerna ska se stooora ut.

annelie-h
0

#11 ha ha.. rått-fitness tävling:)

TienMu
0

OMFG så de ser ut!!!

SamanthaJones
0

jag skulle springa lång väg om en sådan transa kom i min väg, hjälp vad jag skulle springa. BIG No No till för mycket muskler, jag tycker min mjuka kropp duger fin fint ;) haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

empan-hampus
0

#15 Jag håller med digRäcka ut tungan

niffen
0

Ja, snygga är dom inte. Kolla vad dom käkat piller, deras ansikten kommer ju från killar Skrikandes Haha, nä men allvarligt, hur vill man se ut sådär? Lyft inte burar för mycket nu Bullerby, vi vill inte att du ska se ut sådär på nästa råtträff  ;D  Du kommer bli lätt och hitta iaf  Oskyldig