blocket eller inte ?
Alla blocketannonser är ju inte av ondo :) Ibland kan även de som är mer seriösa annonsera där. Annars är det ju gratis på många forum :) Om du lägger ut annonsen på blocket så kan du ju fortfarande sålla bland dom som hör av sig. :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
jo det är sant, men man blir lite nojig just om man skulle ha oturen att få en ormuppfödare.. vill att mina blir sällskapsråttor..
// Vanessa

Har du lagt ut annons på zoonen tex? Var inte du jourhem åt råtthjälpen eller var det Samantha?
Jag tycker man kan annonsera på blocket, fast tror det är svårt att hitta rätt köpare
Du märker nog rätt snabbt om folk är ute efter foder eller sällskap…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
jo på zoonen har jag också.. någon annan ?
// Vanessa

#2 Skriv tydligt i annonsen att de ska vara till sällskap och ej ormmat. Ser du dessutom till att hålla ett lagom högt pris så har de heller inte råd att köpa dina bebs till att mata ormar. Dessutom är det ju ganska lätt att få tag i ormmat på annat håll så jag tror inte folk liksom luras och säger att de ska ha dem till sällskap när de ska bli ormmat.
De är jättesöta iaf! 
Älskar mina stora små vänner..

JAg tycker att det är helt ok att annonsera på Blocket, bara för att man annonserar där betyder ju inte det att man låter alla som svarar få köpa. Och en orm matsråtta kostar mellan 20-40 kr så det är ingen risk att sådana svarar.
Jag har fått en förfrågan en gång om jag sålde till foder och det är i en helt annan prisklass. Han ville inte ge mer än 7 kr styck när jag blev nyfiken på hur mycket han gav för de råttor han köpte på andra ställen. Så du behöver nog inte va orolig.
eniro och blocket känner ju tyvärr folk till bättre än ifokus
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Det är jag som är juorhem :) dårå? ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Jag tänkte att ni kunde adopterat ut dem via råtthjälpen… då får ni ju oxå välja köpare…
Inte mer råttor hos mig, nej nej! haha men jag kanske kan göra så med mina som inte vill flytta. haha ;)
Vänligen
Sofia
borde du inte kunna lägga ut mina med, om jag har dom här hemma.. eller gäller det bara dom som är hos dig ?
// Vanessa
det vet jag inte, måste jag ta reda på :) eller så blir du oxå jourhem :9 thihi
Vänligen
Sofia
http://www.blocket.se/vi/15067637.htm?ca=14_s
älskar din lilla sötis med bläs! *vilja ha, inte ha plats* haha
Vänligen
Sofia

Daisymink kan ju vara "akutjourhem" och så bor dem kvar hos henne fast Samantha får lägga upp dem på sidan…. :)
smartis på dig =)
Vänligen
Sofia
hehe ja det var smart :)
// Vanessa

åh.. man blir sådär jättesugen på en liten rextjej.. men kan inte skaffa fler förrän jag flyttar i juli.. dålig timing:p