Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 761 ggr
Devilchicka
0

Råtta tack!

Hej! jag har i flera veckor läst runt om råttor och jag vill så gärna ha en men sökandet efter en har inte gått så bra…

Så nu undrar jag om det är någon här som ska sälja eller skänka bort sina råttor?

Jag är fortfarande inte sådär jätte bra med färger och teckningar…men jag letar efter en råtta som är lite gul/röd i pälsen…antingen det eller en grå/silver färgad :D

sen tror jag inte att teckningen är så viktig~

Jag är 18 år och bor i stockholm, det här kommer att vara min första råtta som sagt men det är inga problem för jag känner ganska många som har råttor/har haft råttor.

Kan köpa i par också om det så behövs.

[PixelMollan]
0

Håller med dej om att de e svårt att hitta råttor.. jag har oxå länge hållt ögonen öppna! Fast jag bor i skåne.

Elma_vip
0

Har inga tyvärr.. Tänkte bara säga att du bör köpa i par, då råttor inte får vara ensamma.. :P

Devilchicka
0

åh ja fy, jag har letat nonstop i typ två veckor nu xD;;

yes, jag har tänkt på det där…vissa råttor känner ju sig så ensamma att dom inte vill leva längre D8

Elma_vip
0

Men har du kollat in blocket, zoonen och även annonssidan här på iFokus? För jag tycker att jag ser råttor till salu hela tiden.. Har du någon bur? Annars har jag en, hehe :P

[PixelMollan]
0

# 4 Fast man vill ju hitta paret som passar en själv perfekt :) Man ska inte köpa bara för att man ska. Det ska kännas rätt oxå och då kanske inte första bästa blocketannons passar så bra :)

Bullerbytjejen
0

checka länkarna här så hittar du ju en hel del sidor me folk som föder upp råttor, både reggade och inte reggade..

Devilchicka
0

jo det har jag, fast typ 80% utav alla dom är utanför stockholm…och inga utav dom jag har sett tilltalar mig riktigt xD

ah, ska titta runt lite mer nu och se om jag har fått nå mer tur.

och nej jag har ingen bur atm fast jag vet vart jag kan få tag på en <u< men tack ändå!

Daisymink
0

jag, samanthajones och daydreams har, tacobelle har väl med men alla är väl tingade redan :) kommer inte på fler just nu..

// Vanessa 

Nicciz
0

#8 Och alla ni är utanför Stockholm *thihi

Devilchicka
0

haha xD

Fast ni kanske har transport, eller?

Allamej
0

En stor del av de srs reggade uppfödarna bor ju i 08 land och runt däromkring… Stockholm är väl det sista stället det är svårt att hitta råttor…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Devilchicka
0

på riktigt? inte vad jag har sett…jag måste ha letat på fel ställen då <<;;

Allamej
0

Här   är srs hemsida

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Devilchicka
0

haha oj, tack xD

jag ska nog ta och kontakta en utav dom då.

SamanthaJones
0

Till stockholm är väl transport inga problem, går nästan alltid folk dit ifrån djurtransort iFokus. jag ska ev upp dit snart å skulle kanske kunna ta med mig bebisar. om du har sv dig i ett PM till mig o berättar lite om dig själv o vad du hade tänkt med råttorna o så vidare hur de kommer få det hemma hos dig :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

LeTigre
0

#15 Jag åker ju som sagt förbi linköping med tåg den 10/3 och kan vid behov hjälpa till att ta med bebisar till sthlm.

SamanthaJones
0

wieee :) det vore toppen :):)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Devilchicka
0

jaa gud va bra 8D *jätteglad*

har ringt uppfödarna men inga har några kullar på gång atm