18 års present ? :|
Någon som har bågra tips på en va 18 present ?
Min (flick)kompis fyller år på torsda och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. :|
Vi tänkte tänkte vara flera som köper en present, men alla har så dålig fantasi :D

Hehe.. Ett smycke kanske? :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ni kan kidnappa henne o dra till typ lazerdoooooooooooom ?:P
njaa *-) ja vet inte. Skulle vilja hitta på nåt intressant å knäppt! :D men ja e helt tom i huvudet.
haha, vet inte av nåt sånt ställe här ;D
vad har personen för intressen? är hon intresserad av smink? Köp typ en sminkning på något ställe (makeupstore el liknande)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

"intressant å knäppt".. gangbang?:P haha

Jag brukar vilja köpa en halvknäpp grej och en seriös.
Det finns ju många sånna där barnsliga paket "gör dina egna suddisar" och "gör dina egna tvålar". Lite halvkul sådär att ge bort.
Så kan man kombinera det med någon seriös grej hon kan ha när hon skaffar eget :)
bungijump! (stavning?)

klä ut henne i våtdräkt å simfotar å cyklop å snorkel å låt henne sälja gelé grodor på stan el nå….
#9 de skulle va nått ^^

hehe….ja jag skulle tycka de va kul om nån gjorde så mot mej….hehe….knata runt me gelé grodor å en flarra champagne el nå….*fniss*
Jag brukar ta en tripp till leksaksaffären när mina kompisar fyller år :D Köpa nåt de gillade när de var små, eller så köper jag en MASSA godis :D typ tuggumin ur automater ;) Och så nå seriöst också ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#12 tror du och jag tänker lika när det gäller present till kompisar ;D
En krogrunda är ju det enda rätta när man fyller 18!
Eller ett stycke vuxenleksak - notera ordet vuxen där :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag röstar för EN PLATTA ÖL! :D
#14 krogenrundan är ett måste ja ^^