Göteborg --> Klippan
Hej!
Någon som ska från Göteborg till skåne, typ Klippan, Hässleholm eller Helsingborg snart som kan ta en råttkille med sig ner?
Vore väldigt tacksam om jag kunde få hjälp.
Varma hälsningar
Linda
Jag och min pojkvän ska troligtvis till Trollhättan och gå på Tattoo Meltdown, men det är ju inte förrän 29:e feb.1:a mars.. Om det inte har löst sig innan, kan ju vi hjälpa till iaf =) Om vi nu åker dit vill säga.

Ja det vore snällt.. =)
Får se om det hinner lösa sig innan.. =)
den 24e feb åker jag från gbg och hemåt, har antagligen illrarna i kvidinge så att jag ska dit och hämta dem =).
men det är ju en månad framåt, men har det inte löst sig tills dess så kan jag =)

Ja men vad bra, kan du ta med min råttkille hem då? =) Nära och bra för min del också om du åker inom Kvidinge.. ^^,
Ja bara han/hon som har den möter upp oss på något bra ställe… e helkass på hur man kör i gbg:/
=)

Går göteborgs central bra i så fall?
vart är det hon bor? vi kommer att befinna oss i bergsjön..
men centralen borde funka, ska ju inte va så svårt att ta sig dit:).
vet inte exakt tid än när vi åker hem, men det går nog att bestämma på typ lördagen? =)
Jag har med en råtta från gbg som vill lifta en bit mot eller till jönköping. får min tjej från malinmalin åka med någonstans tro? :)

Jönköping ligger ju in en bit i landet.. iofs så bor min pappa i jönköping och jag brukar köra dit ibland, men tror inte jag ska åka dit förrän till påsk, för i så fall hade kanske jag kunnat ha henne här så länge och sen vi möttes uppe i jönköping men det är ju lite tråkigt att det nog dröjer till påsk innan jag ska dit.. =)
För Pandae åker ju motorvägen från göteborg ner mot helsingborg.. =) Tror jag.. =) Du kan ju iofs fråga henne.
Yes, jag åker mot helsingborg, tyvärr..
men bara en bit närmre skulle vara bra! jag kan möta upp! :)
fast nu kanske jag bara är dum, geografi O_o

Det är en fruktansvärd omväg från göteborg till jönköping och sen till Helingborg, både Helsingborg och göteborg ligger på västkusten så det är bara raka vägen hem ifrån GBG sen till helsingborg.. =(
Hade jag bara haft vägarna förbi Jönköping inom snar framtid så hade jag kunnat ta hem din tös hit och sen hade vi kunnat mötas uppe i jönköping när jag skulle åka och hälsa på min far men som jag berättade innan blir det nog inte förrän till påsk.. =(
Tyvärr är det ju en stund till påsk :/
Det ska nog ordna sig…