Sov Gott älsklingar!
Beata
14/4-06 - 7/1 -08
Älskade vännen, du var min speciella tjej.
Aldrig har jag haft en råtta som grävde sig så djupt in i mitt hjärta.
Andra tyckte du var ful, dåligt rexad, halvt öga och rostad.
Men i mina ögon var du den vackraste lilla rått tjej jag någonsin sett.
Du gav otroligt mycket kärlek och visade så tydligt hur mycket du älskade att vara med mig.
Redan som bebis var du så framåt, inte rädd för någonting och ville vara med överallt.
Du välkomnade både människor och nya råttor som om ni alltid känt varandra.
Det är ett stort tomrum inom mig nu som ingen annan råtta kan fylla. Jag är dig för evigt tacksam för den tiden vi fick tillsammans.
Lova att du väntar på mig i parken vid regnbågsbron och ta hand om dom råttor jag tvingas skicka dit, så ses vi där och passerar bron tillsammans.
Saknar dig!

Felicity
7/2-07 - 7/1-08
Lilla gumman, du var från min första kull och jag såg dig födas. Du var så otroligt söt och en underbar tjej tills jag förstörde dig. Jag skickade iväg dig för parning och du blev skendräktig och blev aldrig dig själv igen efteråt.
Jag var tvungen att låta dig gå för du mådde inte bra.
Men jag saknar dig så mycket.
Jag vet att du har fått ro nu.
Men det går inte en dag utan att jag undrar om jag borde låtit dig leva.
Förlåt lilla gumman, hoppas jag tog rätt beslut.
Nu får du och Beata ta hand om varandra, mysa och busa och vänta på mig så vi kan passera regnbågsbron tillsammans.
Sov gott sötnos.
Sov gott små raringar. Kram vännen
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vad tråkigt, beklagar.. *skickar en omtanke*
Finns en grav att lägga blommor på nu? 

vila i frid sötnowsar
-skickar en kram genom cyberrymden till daydreams-

Vila i frid, änglaråttor!
Älskar mina stora små vänner..

Rip sötisar 
awww :( *kram*

Tack för era kramar, dumma råttor som blir så otroligt personliga och sen lever så kort tid. Gör fortfarande så ont och jag klarade inte av att lägga ut dödsannonsen förräns nu.
Nej de har ingen grav ännu, de ligger i frysen i väntan på att det blir mildare väder.

Naw :(