Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 566 ggr
Utara
0

Hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har blivit stolt ägare till dessa underbara små bebbar, och jag måste ha hjälp med vilka färger de har. Har ingen aning, men tippar på fruktmix av något slag.

Allamej
0

Gud så söta! Deras färger är solklara. Det är Apelsin, Hallon och Citron :) Har du funderat på att utöka flocken senare eller ska du bara ha dessa?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Utara
0

Men jag tycker mig sen lite champagne i 1:an, jordgubbe i 2:an och kiss (!) i 3:an.

Mja, det beror på temperament. Modern deras var tydligen ett riktigt monster, så jag får se hur länge jag orkar ha kvar dem…

Allamej
0

Du kan nog ha rätt. :) Men den här sortens råttor är ju rätt så enkla att bli av med om man vill :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Stephanie
0

Ja, de är ju väldigt eftertraktade Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

UpptagetNamn
0

Aw, såå söta! Skrattande Men färgerna är nog:
1. Apricos (stavnig?)
2. Hallon (Helt klart!)
3. Citron ;)

Huhu, själv har jag ett helt gäng här bredvid mej X)
Mycket omtykta!

SamanthaJones
0

Ja de är riktigt smaskiga små varelser (mums)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Utara
0

*sitter och klappar sig på magen med en svans som sticker ut i mingipan*

Daydreams
0

Tror du är Diana i V

Utara
0

#8 Va?

Daydreams
0

Såg en bild framför mig hur du håller den stackars råttan i svansen ovanför munnen och sen käkar den. Har du inte sett serien V?

Bullerbytjejen
0

HAhahaha, tänkte med på det , haha jag tyckte det va rått som fan när jag va liten, såg det igen nu när det gick på femman eller va det va, för nått år sen, guud så mesigt det va egentligen, men man va ju inte så stor då när det gick första gången hehe.