Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 853 ggr
Stephanie
0

Råttrum2

Fast den här gången handlar det inte om terrarier, utan om riktiga rum! Såå… är det någon här som har ett helt rum bara åt råttorna?

Själv drömmer jag om ett specialdesignat rum, ett för burarna men med plats för diskmaskin, tvättmaskin, diskbänk osv också. Och ett rum bredvid, där råttorna kan vara lösa. Planerar in i minsta detalj hur det ska bli (när jag blir rik). Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Grodan
0

Jag har inget råttrum… men har precis som du drömmar om hur det skulle kunna vara. Tänkte mig lite regnskogsaktigt, som att kliva in i en liten djungel. Massor av träd, växter och härlig vegetation och balla naturliga klättersaker,gnagprylar och bon till råttorna. Avdelat på mitten, på ena sidan honor, på andra sidan hanar och så några avskilda krypin för honor med ungar. Helt ekologisk så städning skulle inte behöva göras så ofta och enbart i kiss o bajs hörn.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Reklamfritt
0

jag själv har inte ett råttrum men min moster har det :P hon är tyvärr inte medlem här men jag kan lova att det är coolt xD haha. Hon har typ två burar där inne som alltid står öppna fast hon stänger dom på natten (i dem har hon mat osv) men i själva rummet är det sjukt mkt leksaker och sånt xD

Stephanie
0

#2 Kan inte du ta bilder och lägga upp? Skrattande Pliiiz!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Reklamfritt
0

ja det kan jag göra när jag är hemma hos henne nästa gång ;)

Lollo86
0

Jag har ett rum där bara råttorna får springa å leka av sig. dock är det inte så fantasigfullt där :S men jag funderar på å sätta in nå små träd eller så.. men då lär det väl bli jord över hela golvet så jag får städa var och varannan dag :D

wintermynta
0

Jag har ett alldeles eget rum till råttorna. Där står alla voljärerna och dom får härja hur mycket dom vill. Har oxå en garderob där jag förvara mat och allt som rör råttorna. En liten stol finns oxå där jag kan sitta o studera domSkrattande

Terato
0

Jag har också funderat på att inreda en klädkammare till råttrum. Om man lackar alla väggarna med en riktigt tålig lack och spacklar alla hörnor borde det ju funka så länge man har rumsrena råttor som kan gå på låda och bara småmarkerar.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Bullerbytjejen
0

Jag har ett råttrum nu, har inte fixat så mycket i det ännu, men dom har ett eget rum iaf, och lite klättergrejjer och leksaker.