Flest råttor? X)
Vem har flest råttor här? :]
Haha, jag har 8. har för mej att någon har 21?, Är det någon som har fler? :)

Hos mig bor det 23st 

Jag orkar inte räkna men antalet växer hela tiden helt okontrollerat! En vild gissning skulle kunna vara 1000st?
Eller vaddå, räknas inte dammråttor? 

Okej, då leder du en sålänge ;)
huhu, är det roligt att ha så många? 

Cosmonita har 25 :P

Btw så har Potku H. runt 60 stycken råttor

Osh! 60 XO Det var inte lite :)
#5, ormmatsuppfödare?
#7 Oh nooo… hon har Brisbys srs reggad uppfödning :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
OOoOOoh, häftigt =D

måste bara fråga hur man kan ha tid med så många? tycker ibland att mina två tar tid från mig då man gärna vill ha dem tama och snälla och ha ute dem hela tiden. tycker det låter lite för mycket men det är min åsikt, vad vet jag , ni kanske är hemma hela dagen ? =)
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

*s* men dem måste ju ha lite att välja imellan eftersom de föder upp

Jag har 35 st och jag har inga problem att ta hand om mina. Det handlar om priotering och som Nicciz säger bör man ha ett brett avelsmatrial om man föder upp. Till en linje beräknar man ca 20 råttor för att få uppf att fungerar, samt hålla linjen vid liv.
Hur många digestivekex finns i ett paket?
Mina rådisar fick nyss var sitt kex (ev kan någon blivit utan i stora hanburen då de hellre ville busa).

lol
#14 bättre det än hur många havregryn finns i ett 1,5 kilos havregrynspaket… hehe

jag har två .. har jag vunnit nu ? xD
Nääe, Potku har väl 35 råttor eller nåt sånt? Eller var det bara Johanna? 

Mvh Stephanie 

#17: Potku hade 58 råttor på lucia (eller var det grand prix?) det har du sagt själv tom ;)