Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 972 ggr
TienMu
0

BROCCOLI

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Av mina sötnosars middag ida som bestod av ris en aning kyckling sallad gurka paprika tomat broccoli å blomkål så tyckte Frenzie att Broccolin va bara hennes……

Den va galet god tyckte hon å ett tag så satt hon på allihopa å åt på en av dem…….

hihi…..så sööt….

TienMu
0

en till…

TienMu
0

and one more….

Stephanie
0

Vilken nyttig tjej Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

TienMu
0

elle hur…hihi…min sambo hatar broccoli så han tyckte hon va knäpp i huvet…..haha…..själv älskar ja broccoli så de va ju kul att hon me gjorde de….

Allamej
0

OMG !!!!! Det är något fel på den råttan!!!! Ingen råtta jag känner till äter broccoli så där!!!!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nutiz
0

Sådär gör min bebis Turbo… Om de skulle få leverpastej och broccoli t ex skulle alla gubbarna direkt attackera leverpastejen, medans Turbo attackerar broccolin

TienMu
0

hihi….ja lite udda min äldsta hane Börje nosa påt sen högg han in på gurkan….å Fille riset såklart……bara Frenzie å hennes lille bror Ådii som gilla broccolin….mäst Frenziee då vilket man tydligt ser hehe….va ju ba tvungen å ta kort!

[Inana]
0

min katt väljer majs framför leverpastej :/ bara en parantes sådär :P

Reklamfritt
0

hon kanske är en såndär yogawannbe nyttig råttjäkel :P

Grodan
0

men hallå broccoli e ju skitagott! och nyttigt… nyttigast rå!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

TienMu
0

ja broccoli is the shiit!!! :)

Nutiz
0

Broccoli är jättegott ja