Cinnamon REX kille säljes
PGA återbud har jag nu denna killen till salu igen till en bra hem.
Alla uppgifter om honom finns här:
http://rattor.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=24fbad03-2258-4b5d-a1bd-c1839047ee50
Kan levereras på vägen ner till skåne imorgon fredag 18/1.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Åååh, önskar verkligen att jag hade haft hanar här hemma! Han är ju otroligt söt!=) Jättefin! Hade du haft ngn annan hane till salu så hade jag kunnat tänka mig att ta killen :D
neej han var nog den sötaste lilla killen jag någonsin sett :D synd att jag bara också har honor annars hade jag kanske tagit honom :S
#2 Ja, ska vi dela?:P Haha :D Vi tar delad vårdnad :P
#3 ja LÄTT!!! :D:D:D

Är han kvar? Min sambo åker till Gbg i helgen…i djurtillåten vagn och kan nog ta med honom till Sthlm…om hon jag letar en rexhane till vill ha honom.

Ja,han finns kvar än.
Hojta till om ni är intresserade
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#4 Ja, fast då måste han ju ha kompis också =)
#6 Jag hade velat ha honom, men har ju som sagt inga hanar =/ Men om du hade ordnat en kompis åt honom eller om du har ngn annan kull som du har hanar till salu från, så finns ju intresset helt klart!=) Eller om jag hittar sällskap åt honom förstås :D

Jag har en Mink hooded hane kvar med…men jag väntar på besked om honom ifrån en som har köpt råttor av mig tidigare och som ville ha en kille till.
//Malin
#9 Ok, ja, jag kom på att visst skulle jag ju kunna fixa sällskap själv som inte är ifrån dig, men då är det ju det där krånglet med karantän å sånt och det känns ju inte alls snällt att låta dem sitta ensamma i 6 v eller vad det nu är :S Men han är ju otroligt fin!:D
Vill ju så gärna ha fler honor också.. Man börjar ju få lite ångest nu när honorna fyller 2 i år.. Vill ju ha dem så länge som möjligt och de är ju friska och har alltid varit det, men ångesten över att de kan dö när som helst eller om ett år är ändå jobbig.. Har så svårt för avsked från mina älsklingar =( De är ju mina bebisar!=)

#6 Är det långt för dig in till Gbg? Tänkte om du har möjlighet att lämna honom där isf?

Du får nog fundera på vad du igentligen vill ha,lätt att vilja ha allt som är sött
Jag har 4 mil till centralen i GBG,men jag kan nog köra in och lämna honom där
//Malin
#12 Ja, det är lätt hänt :P Fast fler honor ska jag skaffa iaf och även hanar.. Är lite sugen på att börja föda upp lite smått, alltså bara i liten skala.. Fast det får ev. vänta till nästa år. Finns ju tyvärr inga seriösa uppfödare som jag känner till här =/ Och det vore ju om man fick det :D Allting är ju bara ev. men fler råttor vill jag ha trotts allt! Har ju liksom bara 3 damer nu.. Och de har man ju ingen aning om hur länge till de lever.. Fast jag hoppas ju på lääänge till :D

*puttar upp*
//Malin