Fleece
Hur många av er har fleece i burbotten till era? hur funkar det för er?
Jag räknar nu helt med att ni har toalett till era rådisar där de gör sina behov.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har fleece på hyllorna och tidningspapper i botten. Fleecen ligger kvar och är uppskattad :)
Jag testar det mesta att kunna ha på botten.. Ej sådant från barr träd eller ceder.. Har testat No smell ingen höjdare rådisarna här försökte hela tiden putta ut det ur buren. Sedan luktade det inget vidare efter ngn dag. Testade även till mössen..
fleece borde ju funka :) Bara att byta när man städar å tvätta :) Jag köper billiga filtar på ÖB, men fleece man köper är bättre, tjockare :)
#3 Köpte nu 8 st fleece plädar från Cellbes då de hade rea 29:-/st.

VILL HA FLEECE! (både till råttorna och mej :P) Vill göra fleece hängmatta!!!! :O :D skulle vara mysigt jue
jag vill ha en fleecehängmatta till mig O_o

har gjort en hängmatta till liz och Sussan av en luva (typ i fleece) :) Båda ligger och sover där nu! :D Jag och sandra städade buren igår i över 3 timmar. Men det var värt det! :D

Fungerar jättebra för mig med fleece och handdukar. Har fleeceplädar som jag köpte billigt från Ikea någon gång som jag sedan delat på till bättre storlekar. Jag viker (blir väl fyra lager) och har dem i botten. Använder också handdukar till sovställen. Blir uppskattat och det gillas verkligen att krypa in mellan lagren. Det blir egentligen inte speciellt tuggat heller, inte med tanke på den tiden jag har återanvänt det.