OT: hallå?
vart är alla ikväll ??
jag har inget liv och tråkigt.. skriv!
// Vanessa

Jag är här, fast jag skriver inget :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

är här och äter lyxglass

#2 fusk, dela med dig :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

nä nu är den slut. Lejonet och Björnens saffransglass. MUMS
Jag är här ibland men nu är jag så ledsen på folk på Hittekatter att jag bara vill gråta…. Går antagligen och lägger mig och hoppas att dom återställer katten till sin rätta ägare imorgon… eller åtminstone pratar med henne och låter henne ta del av besluten… Fy fan så det kan gå till ibland…
Här är den senaste av alla trådar… 2-3 st har blivit bortplockade under kvällen men det verkar inte finnas något slut på eländet
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
allamej: gud i himmelen vilken tråd det där va om katten..
att folk orkar hålla på

Jag överväger att gå och lägga mig nu. Har James Joyce som sömnmedel på nattduksbordet så jag slocknar nog fort :/
Daisymink; borde inte du också sova? *bligar på*
nitrome.com är alltid kul om man har tråkigt och är en tönt (:
J.J det va duktigt av dig, bra som fan..
Själv håller jag på med en ganska tung bok, Gods War, av Christopher Tyerman, en faktabok på engelska som handlar om korstågen..en sisådär tusen sidor, pust..
/tröstar. Vem har ett liv egentligen?

Historia kan aldrig bli tråkigt ;o Är den bra?
Och vilken sjuk tråd, det där med katten.
jo den e bra som sjutton, väldigt intressant, jag läste nyligen brethren av robun young som är en roman som handlar om kortsågen så det är väldigt intressant att läsa massa fakta bakom, för det e ju historiska människor i romanen också som man får veta mer om här, som kanske är lite mer sant än i romanen , hehe. Men tung att läsa mycket fackord som man inte har en aning om. man skulle ju egentligen slå upp i ordlistan, men jag bara läser på jag, så fattar jag tillslut när jag läst det i några olika sammanhang *skratt*
Å jag kan ju säga om alla som tycker araberna var idioter, dom kristna var lika jävliga dom med, varken mer eller mindre, fast det visste man väl redan, men inte alla som fattar det. All in the name of the lord above lixom. God's war??
haha jag somnade rätt fort efter jag skrev det där.. men usch så tråkigt det var :)
// Vanessa
haha här lurar du upp oss i vakenhet, så går du själv och sover..*fyar me fingret*
jag vill ha glass. daydreams glass!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar