Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 736 ggr
LeTigre
0

Stor fin bur på blocket

http://www.blocket.se/vi/14768323.htm?ca=11_s

Den här var ju jättefin, någon som vill ha kanske?

LeTigre
0

massor som ingår också. Vad kostar en sån bur ny, vet att flera har såna här?

SamanthaJones
0

vore rätt nära att hämta, men vad fan sak jag ha i den? den kommer bara leda till fler råttor :) haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

LeTigre
0

#2 farligt farligt.. men härligt härligt Skrattande

SamanthaJones
0

japp :) haha men då blir det säkert honor, är sur på rocky för han har kissat fyra gånger på mig sen jag gick upp för en timma sen. morr ;) haha

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Stj3rnfallet
0

Tror en ny sådan bur går på 2000-3000 beroende på var man köper den.. Men ca priset är väl 2500 kr

LeTigre
0

#5 verkligen? oj, då var det ju rätt dyrt, trots tillbehören

Allamej
0

#6 Egentligen är det inte så dyrt med tanke på hur mycket utrymme det ger. :) Och ja… jag är kär i min :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nicciz
0

Om man hittar tower varianten för 2500 har man tur vet dem som betalat över 3000 för sina..

Allamej
0

Eller 3700…. finns sådana fantasipriser också :(

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

LeTigre
0

#7 jag menade att det var dyrt med en begagnad för 2700 när #5 sa att en ny kostade 2000.

Skulle lätt vilja ha den, men har absolut inte råd :(

Allamej
0

Billigaste jag hittade när jag sökte efter den var 2500? minns inte exakta kronor…

annelie-h
0

finns ju för 2800 på www.guldfisken.se då skulle jag hellre beställa den.. får den hemskickad (typ) och helt oanvänd..

Nutiz
0

Äh, finns för 2800 här då köper jag hellre en helt ny

Grodan
0

varför är ni så k*ta på den där buren? jag tycker den är mest skranglig och mjukplastig (mumsa mumsa)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Allamej
0

Men mina råttor gnager inte :) Bara Je´sus och han gillar sladdar som är nödvändiga för att prata i telefon… Har nog något med att han tycker att jag ska prata med honom istället :D

Stj3rnfallet
0

#11 Ja, om man tittar på internet kanske.. Men jag har sett i ngn djuraffär en sådan för 2000 och jag skrev ju att priset berodde på var man köper buren. Så de så =) + att jag skrev att jag trodde den kostade 2000-3000. Och när man tror, vet man ju inte säkert :P

[daniel85]
0

3700 har jag sett dem för oxå =)

Telefonkontakt
0

Den där buren rekomenderar jag inte till må råttor som lätt tar sig ut. Vi har en sån till vår ena iller (tillfälligt om natten) men de är jättefina men bökiga som.. att bygga ihop. Vi har bara bygt ihop halva oc vi kanske ska ta andra halvan och göra till råttbur när vi har flyttat.

Botten är hårdplast och gallret är metal. extremt säkra lås och hörnen av gallret är ihop pusslade med plast. Alla rören i buren, en "illerlåda" (det är faktiskt en illerbur) och en hängmatta ingår när man köper dem nya.

Om ni undrar något annat så kan ni fråga på :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se