En hane omplaceras - Malmö-Eslöv
Jag hade tagit hand om en hane som tjejer hade akut att omplacera. I somras fick jag omplacera våra hanar så jag kunde bara ta honom tills jag hittar ett hem åt honom. Jag är så ledsen att vi kan inte behålla.
Han är världens goaste och snällaste hane, runt 6 månader sa hon. Han är vit med grå runt öronen. Troligen kommer han från en zooaffär så det inte som mycket som man vet om honom.
Tjejen hade två från början men hennes vän tog bara en och Felix började bli ensam… Trist men :( Hos oss bor han i en kaninbur för att den är stor men en lillavän kunde gå genom gallret. Plus att vi kunde inte behålla honom, annars skulle vi direkt köpa kompis åt honom.
Jag hade inte betalat för honom så jag tar inga pengar. Buren kan ev. säljas för typ 200 kr.
Jag har busskort mellan Malmö och Eslöv men har skolan i Eslöv så det skulle bli bättre om nån kunde komma hit.
Tack för hjälpen om ni kan.
Bilder på honom kommer imorgon.
Maila dirdib@hotmail.com eller skriv på rif

putt

Jag har lagt ut om omplacering om honor också..Men ingen som vill än så länge…Och jag åker in i lumpen 28 Januari

jag tror att råtthjälpen i skåne har fullt :(

Har du pratat med Johan som bor i genarp. Han hade folk som hade satt upp sig på listning..Har du pratat med honom..?

Nej, men jag läste at nån skrev att plats är i jourhem i stockholm så trodde jag att det inte finns plats i skåne men jag ska ringa

Jo…Jag tog hand om tre råttor från råtthjälpen i skåne…Genarp

putt
Putteliputtputt (A)