Jag behöver sova
Ska upp kl 11 imorrn (idag…), så jag behöver sova typ igår.
Hur gör man? Jag måste ju vakna i tid imorrn (idag) så jag hinner köpa snus! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Stäng av datorn :P *Elak jag lät*
Men den blir ledsen då ju 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
den kan behöva vila! passa på att defragmentera, tömma cach, rensa bort onödiga filer etc
förresten vad snusar du?
Asch, sånt gjorde mamma igår, så no need
Just nu Granit portion white (tyvärr), men annars Skruf portion i valfri smak <3
Granit är bra när man har dåligt med pengar! Röda Lacket är faktiskt, konstigt nog, min favorit <3
asch då, då kan jag itne skicka en snusdosa till dig… har annan sort här
#6: Granit suger men är bra för fattiga plånböcker ja… Men bara i korta längden för det räcker inte lika länge som Skruf tex ^^ Inte här iaf, det går åt 1 dosa Granit/dygn, 1 dosa Skruf räcker 2 dygn så det är värt de extra pengarna
#7: är du typ galen? ;P
Jag vet inte vad du tror, men om du tror att grodan inte är galen.. så är du nog ganska galen! x)
inte snus
cigg!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Snuuuus! 
Jag gick och la mig mig efter två någon gång i natt, dum som man är och stannar uppe bara för att man inte kan släppa debatten. Sen upp klockan sex. Mums. Har förhoppningar på att kunna sneaka liten tupplur strax eftersom jag jobbat så hårt hela förmiddagen.. *hoppas*
Kom du upp i tid att köpa snuset förresten GZ?
#9: Mjo, det är sant
#10: pfft! Cigg luktar och smakar vidrigt. MER SNUS TILL FOLKET! ^^
#11: Jepp! Hann inte käka frukost eller så men upp kom jag iaf x)