Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 748 ggr
UpptagetNamn
0

Pwss.se?

Jag undrar om någon har handlat på www.pwss.se? För jag ska eventuellt köpa en bur därifrån, Kan tyvärr inte kopiera länk då min data är konstig, men om man går in på 'fåglar', sen 'burar' & sen 'övrigt', så är det den höga, med rött tag, som heter 'hög' i storlek :), Så jag undrar om någon vet på ett ungefär hur mkt frakten kostar? & så undrar jag om man kan köpa saker därifrån som privet person enns?, Min mamma påstog att det nog bara var för företag. & så undrar jag ur långt tid det tar innan man får den :D
Svara så snabbt ni kan. Vill beställa den NUUUU :)

Elma_vip
0

jag beställde en bur därifrån för exakt två veckor sedan idag, ringde dom och frågade om den var på väg, de hade då fått in fel bur men frågade om jag ville ha en annan i stället, eller vänta ytterligare två veckor.. Kan ju inte säga att de är de bästa man kan beställa från så men, de kund eju kollat tidigare om det fått rätt eller fel bur. men tjejen man pratar med är i alla fall jätte trevlig :P hehe Frakten går på ca 169 + 69 kr om du vill ta efterkrav, betalar du i förskott så går frakten endast på 169 kr. nej man kan beställa som privat person, det gjorde jag i alla fall =)

UpptagetNamn
0

Men okej, Jag tror jag beställer den då :) Frakten var ju billig med, trodde det skulle kostar minst 800 ;) Haha. Någon som har en sån & vet om det är Stora & bra luckor på?

Elma_vip
0

Vet inte om frakten beror på vart man bor men, jag tror inte det. Har för mig att någon sa att det var ganska dåliga luckor på den fakiskt, för jag tänkte också köpt den först men ändrade mig när jag hörde att det var dåliga luckor, men är inte helt säker då ja ej sett den i verkligheten.. det är väl den du menar som kostar 1350? Som är blå & röd?

UpptagetNamn
0

Okej, får se då om jag köper den :)
Japp, det är den buren :)

Elma_vip
0

Okej, =) Men vänta gärna tills fler svarat som har sett eller haft buren i verklighet.. :P =) Onödigt att slänga pengar på en bur om den är dålig :P

gulzebra
0

Framluckan är stor och bra.
På sidorna finns småluckor på övre delen.
Undre delen kommer man knappt åt om man inte har jättelånga armar…

Fast sidodelarna ser likadana ut både uppe och nere så det kanske går att vända ena så man har en lucka nere också. Kan inte testa om det går iom att min är såld. Hur som helst är luckorna på sidorna iaf inte stora.

Personligen så skulle jag inte rekomendera den…

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

UpptagetNamn
0

Okej , tack för svaren :)

Men vet någon hur man betalar den? Är det genom postföreskott eller vad det heter? X)

Elma_vip
0

Du kan välja att antingen förskottsbetala, alltså föra över pengar till "företaget" innan de skickar buren, eller så kan du betala för att få hämta ut paketet hos t.ex bussgods.

UpptagetNamn
0

Okej :) & en sista fråga till någon som vet: Båtten, är det en sån man bara 'drar ut', som det offta finns till fågelburar? :)