Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 332 ggr
Cupid
0

X?!

(pga redan existerande tråd, skriv vad ni vill i denna, gör den till vad som helst :) )

Daisymink
0

vi har ju redan en sån tråd Skrattande
sök på vem är du så ser du det mesta om alla :)

// Vanessa 

Cupid
0

jaha viste jag inte, hade bara så tråkigt :)

Daisymink
0

hehe okej.. ähh kör på den här med, vi behöver veta mer om personer som man ska hem söka. (ta bebisar och fina burar ifrån)Oskyldig

(säger man hemsöka?)

// Vanessa 

Nicciz
0

#3 ja om man är död *asg*

Nicciz
0

besöka kanske du tänker på ;)

Daisymink
0

haha japp! trögast i stan, trött dessutom!

FLUMTRÅD!!!!!!!!!!

// Vanessa 

Grodan
0

en extråd tycker jag är bra… jag vill ha tillbaka mitt ex… fast bara när jag är hångel, gos o kramsugen… hehe

hur är det med era ex?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ninja
0

Haha mitt ex ska vi inte ens gå in på

Daisymink
0

nehe.. då blir det relation tråd då eller ? Kyss Skrattande

// Vanessa 

Cupid
0

vad gäller mitt ex så kan han gå och dö någonstans där världen inte lider av att se honom (typ tippen) :D

Grodan
0

#9 hm… när jag såg rubriken X?! så tänkte jag ju på mitt ex…

han lyckades få till ett verb av ex: exig

När vi träffades typ 2 v efter att det var slut o åt lunch o fönstershoppade lite tillsammans (han är så rolig å fönstershoppa med, en av de få killar jag haft som GILLAR att kolla på kläder åt MIG) så var han så konstig. Jag frågade vad det var och han sa att han var exig… hihi

Daisymink
0

tyvärr mina vänner, efter alla dessa diskussioner så ska jag nu krypa ner hos min älskade och sova ett par timmar.. kommer väl tillbaka imorgon, natti sen! sov gott Kyss

// Vanessa 

Cupid
0

Vill också sova men inte fasen kan man det. Huset är fullt av folk och hög musik. Jag sitter i ett skrymsle där ingen kan störa mig :D.

Nicciz
0

Oj vem av dem var det senaste exet *asg*

ja just det den där halvförträngda stalker amerikanen som gjorde mig socialthandikappad i flera år.. han kan göra Cupids ex sällskap på tippen, eller förresten jag önskar ingen hans sällskap…..

Tycker faktiskt det är kul med ex… dem är ganska bra att ha iaf mina med det där undantaget…. tror jag ska börja samla på dem… hihi..

Älskling…. vakna jag ska dumpa dig så jag kan lägga dig till samlingen……

Mymlan
0

Hmm, ha tillbaka exet? bor ju inneboende med Xet och vill härifrån fortast möjligen.

Sedan no more a man över min tröskel.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Cupid
0

#14 haha, ok vet inte om jag ska tycka det är kul men fasen vad jag garva när jag läste det. Nu börjar sömnen ta i sig. :D

Grodan
0

ah, som exexet alltså exet innan exet han var en sol å vårare… o alkis och… ja… fast han satte en ring på mitt finger - en billig silverring… hihi, men ingen annan har gjort det (och kommer inte göra det heller) så lite kredit ska idioten ha

Nicciz
0

Cupid jag är bara glad att jag kan roa ngn trötter som nattugglar *s*

Funderar på om det är ngt ex jag skulle kunna tänka mig att prova på igen… men nääe bara för sexet isåfall…. *asg* resten var under all kritik…