Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 583 ggr
Cupid
0

dideli dideli do!

Är det bara jag som är online just nu?! Känns som det. Pallade mig ur den sega sömnen från sängen och hängde mig själv över detta forum. Måndag, tänkte jag, ännu en vecka som kommer gå långsamt och utan händelser. Med huvudvärk sitter jag och stirrar ivrigt på skärmen nu och försöker komma på något att göra som får tiden att gå :D. Några sekunder försvann i alla fall när jag skrev detta inlägg ;).

Ladyinred
0

Nix jag e oxå här :)

Pandae
0

jag e också här:)
sitter i skolan och har supertråkigt..>_<

LeTigre
0

Jag är här också! Men bara en snabbis. Ska ta itu med mitt liv nu tänkte jag, har varit ute på en lång rask promenad (hurtbulle!) och nu ska jag köra lite poweryoga. Har mått så jäkla dåligt de sista månaderna och mina sömnproblem ar nått nya oanade höjder så jag måste komma igång och träna lite så jag orkar.

Sen blir det diska, vika tvätt, tömma kattlådor och dammsuga innan det är dags att hämta barn på skolan. Rolig dag.

Vad ska ni göra denna fabulösa (läs urtrista, gråa) måndag?

Pandae
0

jag ska sitta i skolan, med min grupp (varav en är en timme sen och fortfarande inte ens har hört av sig o.o). Vi gör ett spel till programmeringen (parkeringsspel). Så det blir nog bara att sitta här och häcka hela dagen…för jag e redan klar med min del och kan inte göra något på de andras Fundersam

[daniel85]
0

oxå här =D men ska till skolan snart =P