furet XL
Det borde den göra, jag tror att det du ser är det du får :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

hoppas.. grejen är att på din bur står det uttryckligen att all inredning ingår.. men inte på denna.. hmm
Skriv och fråga. Eller ring, Dom är skittrevliga :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

och svindyra
jämför med fler siter för grand prix är dyrast på många saker av online shopparna.

jo.. jag tänkte köpa på www.guldfisken.se ca1800:- där.. och kolla med djuraffären här nere vad de skulle ta för att beställa en..
får göra en fuling och ringa grand prix:)

En såndär har jag sett i en djuraffär IRL, den såldes med inredning iaf :P
Verkar stor nog åt typ 6-7 råttor åtminstone =)
vet inte om hängmattorna följer med, men gissar på att rören och hyllplan följer med.
// Vanessa

förresten.. är det någon som vet en zooaffär i gbg där det går smidigt att beställa saker? jag orkar inte med massa -nä.. den ansvariga är inte inne, vet inte när.. eller -ööhh.. vet inte om det går faktiskt.
lat som jag är så orkar jag inte ge mig ut i regnet över halva stan.. känns som femman zoo kan vara full av massa extraarbetare jämt:(