Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 773 ggr
annelie-h
0

furet XL

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har insett att mina två tjejer kanske inte riktigt är i behov av en furet tower.. så jag funderar på furet XL.. ingår inredningen i denna?

Allamej
0

Det borde den göra, jag tror att det du ser är det du får :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

annelie-h
0

hoppas.. grejen är att på din bur står det uttryckligen att all inredning ingår.. men inte på denna.. hmm

Allamej
0

Skriv och fråga. Eller ring, Dom är skittrevliga :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Daydreams
0

och svindyra

jämför med fler siter för grand prix är dyrast på många saker av online shopparna.

annelie-h
0

jo.. jag tänkte köpa på www.guldfisken.se ca1800:- där.. och kolla med djuraffären här nere vad de skulle ta för att beställa en..

får göra en fuling och ringa grand prix:)

Nutiz
0

En såndär har jag sett i en djuraffär IRL, den såldes med inredning iaf :P
Verkar stor nog åt typ 6-7 råttor åtminstone =)

Daisymink
0

vet inte om hängmattorna följer med, men gissar på att rören och hyllplan följer med.

// Vanessa 

annelie-h
0

förresten.. är det någon som vet en zooaffär i gbg där det går smidigt att beställa saker? jag orkar inte med massa -nä.. den ansvariga är inte inne, vet inte när.. eller -ööhh.. vet inte om det går faktiskt.

lat som jag är så orkar jag inte ge mig ut i regnet över halva stan.. känns som femman zoo kan vara full av massa extraarbetare jämt:(