Råttor iFokus

Råttor

Etiketttävlingar-quiz-undersökningar
Läst 950 ggr
CamillaS
0

Tävlings lek ;)

Jag har hittat denna tävlingen på Hundar.ifokus.

Tävlingen går ut på att man ska rita sina eller sin favorit råtta på datorn ;)

Regler: Man får bara rita en bild. Och om du har många råttor och inte kan bestämma dig för vilken av dom du vill rita, så får de vara på samma bild, eller så väljer du din favorit råtta.
man får använda vilket ritprogram som helst.
Tävlingen avgörs när jag tycker det är tillräckligt många bidrag, då kommer jag att utse fem finalister.
sen blir det omröstning och då får ni välja vilken av dom fem som vinner tävlingen!
Lycka till, hoppas nån vill vara med. :)

Priset: blir äran! :)

Nutiz
0

Vad går tävlingen ut på? Ska man rita sina råttor?

CamillaS
0

#1 Precis :)

Nutiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mitt bidrag

LeTigre
0

#3 mäh.. hur kan någon tävla mot det där konstverket! Räcka ut tungan Men jag ska göra ett bidrag jag med, vänta du bara! fniss

Indolentia
0

Jaja. jag håller med,  kan inte tävla mot #3:ans fina bidrag,

men slänger in ett för skojs skull ^^,

LeTigre
0

Ok, här är mitt bidrag. Min fortfarande saknade älskling-pälskling Faramr Bombur Meriadoc. Konstnärlig är man inte men skönhet ligger i betraktarens öga ju Skrattande

CamillaS
0

väldigt fina bilder allihopa ^^)

Nutiz hur har du lärt dig photoshop? är du självlärd eller kan du tipsa om nån bra sida, där man kan lära sig om hur lager och sånt fungerar!
du ritar jättefint :)

Nutiz
0

#7: Sjävlärd! *nickar stolt*

annelie-h
0

snyft.. jag vill också vara så duktig som nutiz!! då kanske jag skulle få ordning på min blogg….

[Inana]
0

jag gör väl ett försök :)

Lells
0

Åh jag vill vara med, jag vill vara med! : D

Ska försöka fixa något nu fort

Indolentia
0

Haha :D alla gör massor fina bilder:P och så kommer jag med min Paintbild:P ^^, aja, massor fina bilder ni har lagt upp iallafall!

Lells
0

Här är en 10minuters bild på Ozzy :D De e en köttbulle han håller i å inte en bajskorv. Han gillar köttbullar så ;)

Lells
0

Nutiz bild är självkalrt bäst <3 Alla andra är också fina!

LeTigre
0

#10 och #13: klart konstnärligt lagda! Till skillnad från mig, och möjligen indolentia då.. (sorry!) men jag tycker vi ska få guldstjärna i kanten för goda försök! hahaha

Indolentia
0

HAHA xD jaa.. jag håller med dig LeTigre. xD men de e ju bara en kul grej så :) Jag är ingen konstnär direkt, så den bjuder jag på :D Stjärna till oss!

LeTigre
0

#16 varsågod bruden!Skrattande (kan tyvärr inte klistra in för det pågår en rabiat mozilla-diskriminering här på iFokus *morr* Flört)

Indolentia
0

#17 :D tackar! här får du en av mig med Flört :D

LeTigre
0

#18 hahaha, tack! I våra ögon har vi typ redan vunnit verkar det som :P

Godnatt, nu ska här sovas!

Indolentia
0

Ja precis ^^, Ja, nu ska jag spela lite need for speed:P sen ska de sovas! Natti.

CamillaS
0

*putt* :)

Nicciz
0

Men jag tycker på riktigt ärligt att #5 var finast….. den var mest uttrycksfull…. Yes!

och #10 blev oxå en favorit. snygg komposition Looove

Hmm jag har inget bra ritprogram och för många råttor, men ska försöka fixa ihop ett bidrag

CamillaS
0

ja, jag börjar få lite favoriter ;) men väntar på fler bidrag så det ska bli lite spänning i att välja ut finalisterna ;)

Indolentia
0

#22 :D haha tack så mycket xD

Daydreams
0

här är mitt, kan inte rita särskilt bra, utan har bara gjort om ett foto i paint, så det kanske är fusk.:/

LeTigre
0

#25 hade du inte sagt det hade i allafall JAG trott att du ritat den där, supersöt :)

Daydreams
0

Nä jag ritade på ett foto, men visst är hon söt:)

CamillaS
0

#25 den var jätte söt, men det är nog bäst om alla går under samma villkor, nämligen att man ritar bilden själv från grunden :)
annars känns det lite som fusk. (tycker jag iaf) vet inte vad ni andra tycker?

Daydreams
0

Jo det kan jag hålla med om.

pralin
0

#3 Har du gjort bilden i photoshop utav riktiga bilder? ^^

Nutiz
0

#30: Vaaa?

pralin
0

#31 Har du ritat på fri hand så var det JÄVLIGT bra gjort må jag säga :D

Såg så bra ut att jag trodde du hade gjort bilden av en riktigt foto.

Nutiz
0

#32: Pfft, den är inte bra gjord… Ihopslarvad på en halvtimme. Geten ser ju bara allmänt konstig ut, Turbo ser ut som en liten gris och skuggningen blev helknas :(

Nutiz
0

#32: Pfft, den är inte bra gjord… Ihopslarvad på en halvtimme. Geten ser ju bara allmänt konstig ut, Turbo ser ut som en liten gris och skuggningen blev helknas :(

CamillaS
0

*puttiputt* :p

Grodan
0

när går tävlingen ut?

och kan inte vinnaren få ett litet pris?

om vinnaren får ett pris skulle nog jag delta (girig*** hehe)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

CamillaS
0

#36 jag har inget utgångs datum på tävlingen, den slutar när jag tycker det finns tillräckligt många bidrag.

angående pris.. har ingenting att ge… :(