Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 594 ggr
Amfibie
0

Amfibie

Amfibie är tillbaka ^^

iFokus teamet skickade mitt lösenord, så nu har jag skrivit ner det på en lapp som sitter klistrad vid datorn - nu kan jag inte glömma det igen ^^ Men jag kan väl ta bort mitt nya nick jag skapade?

Jag försökte gå in på "administrera" på mitt andra nick, för att ta bort det. Men det kommer bara "ERROR" bla bla, så jag antar att det är en bugg.. Fast det har varit så några dagar, när jag försökt att skapa en pres. Aja, nu är jag mitt vanliga jag igen. Skönt!

Bim
0

Good good. :D

LeTigre
0

alltså, jag skickade mitt sms för över ett dygn sen men har inte fått något konfirmations-sms eller fått någon större Avatar. Ska logga in på min telefonräkning och kolla om jag blivit debiterad, har jag det ska jag banne mig ha min stora Avatar! Hur lång tid tog det för dig?

Terato
0

jag försökte fixa större Avatar för typ hundra år sen. provade flera grr utan att lyckas och lade till slut ner

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

LeTigre
0

#3 blev du debiterad för försöken?

Amfibie
0

#2 Min kom dagen efter. Först stod det att det inte funkade, men att jag skulle testa logga ut, det gjorde jag - men så kom jag inte in på min sida igen (ni har ju hört historien). Men jag besökte Amfibie från det andra nicket och såg att jag fått stor Avatar dagen efter. Lustigt att det inte funkat för er.. Kan man inte kontakta iFokus gänget angående det med? Man vill ju inte betala 30 kronor för något som inte fungerar Ledsen

zmulan
0

När jag skickade funkade på en gång! Skumt att det inte funkat för er…

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/