Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 603 ggr
warcloudd
0

50cm?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här buren hade jag tänkt att köpa, det står att det är en chinchilla/parakit bur men måttet är 50x100x100.
Dom kan väl ändå inte mena att den är bara 50 cm hög?
Ni kanske kan se på bilden om vad som stämmer.

Pandae
0

hm jag tycker den ser kvadratisk ut:/

warcloudd
0

Ja, fast det är den ju inte.
Men inte kan den bara vara 50 cm hög?
Jag som måste ha tag i en stor billig på till min GP!

Terato
0

Vilken knasig vinkel bilden var tagen i!

Jag skulle gissa på att det är djupet sos är 50, alltså att den är 100 lång 100 hög och 50 djup. Det är bra mått!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Allamej
0

Inovativ vinkel för att återge buren…. Kan inte se om det stämmer..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

warcloudd
0

Ja, jag får väl åka och kolla på den:)
Ska ringa först. Jag har letat ända sedan 7 idag efter en bra och billig bur. Nu kommer jag säkert att drömma om burar:P

warcloudd
0

Nu hittade jag det här! Den här stora buren rymmer en halv kubikmeter, 50 x 100 x h 100 cm!

Det måste, måste vara djupet som är 50? *hoppas*m!

Stj3rnfallet
0

#6 Jo, vore rätt konstigt annars :P Buren skulle nog se rätt konstig ut om den är 100 cm långt och 100 cm bred och bara 50 cm hög.. Eller det tror jag iaf =) Hoppas för din skull att det är djupet/bredden som är 50 cm :D

warcloudd
0

#7 Tack, det hoppas jag med!:)
Om den är det kommer jag göra flera tusen glädjeskutt.
Om den är så hög och bred så är 600 kr billigt!

Stj3rnfallet
0

#8 Ja, det är ju jättebilligt i så fall!:D

MiiaMaria
0

Hej, om du inte hunnit köpa buren än, är mitt tips att du försöker pruta lite!! Glad ny kostar den nämligen bara 635… (www.faboden.se)… förresten, 100 hög och 50 djup!