råttor å katter
tjoho
jo min fråga är om ni har bra erfarenheter av att ha katt och råttor under samma tak=)?
min katt är väldigt snäll men han är juh ändå en katt så man vet aldrig vad som kan hända..men hur har ni det emd katt å råttor?
mvh sara

Det är ganska många som ställt samma fråga (inklusive jag själv) så om du söker på katt i sökfunktionen till vänster kommer du säkert få svar på dina frågor. Har du följdfrågor är det bara att skriva i den tråden sen :)
Det brukar dock gå bra ska du veta :)
oki toppen då ska jag söka där=) tack för hjölpen^^

Jag har två pojkar och en katthona =) alla tre är underbara… men dock anar jag att Kissen har planer att anfalla mina pojkar :P Så därför får hon helt enkelt inte gå in i mitt rum där jag har pojkarna. Och när jag har de utanför buren så "kattsäkrar" jag rummet =) Det går bara finfint !
jag har två katter o fem råttor..mina katter e rädda för råttorna för råttorna biter dem om dom e för nära:) så mina katter är inte ett dugg intresserade av råttor =P (men dom växte iofs upp med råttor med när dom var små)
Så jag kan ha råttorna lösa utan att katterna skulle få för sig att göra något:P
på bild Chips & lilith (