Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 469 ggr
IdaK
0

Dubbelnick

Jag verkar lida av minnesförlust.. Jag har valt "kom ihåg mig" när jag loggar in, så jag behöver aldrig skriva mitt lösen.

Men så skaffade jag Avatar och skickade sms:et för 30kr, för att få en större. Då stod det att man skulle logga ut för att det skulle börja gälla - vilket jag gjorde, Problemet var ju bara att jag inte kom ihåg mitt lösen!

Jag har skrivit in mitt användarnamn och "skickat", men vart kommer lösenordet? Ska inte det komma till min hotmail? Hursomhelst har jag inte fått ngt, så jag skaffade ett nytt nick. Vet inte om någon kan ta bort mitt gamla nick, Amfibie, skulle vara snällt isåfall. Eftersom jag inte kommer in på det så kan inte jag göra det.

I alla fall så är detta mitt nya nick, och förut var jag Amfibie.

IdaK
0

putt

Millie
0

Jo det ska komma till din hotmail.

pralin
0

kollat bland skräpmailen? :)

Grodan
0

det kommer till den mailadressen du angav när du registerade Amfibie - var det inte en korrekt adress är den ute i cyberrymden… Ledsen

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

IdaK
0

#4 Morr! Det skulle inte förvåna mig om jag knapprade fel, var så ivrig att skapa ett konto här så jag kollade säkert inte efter. Något mejl har iaf inte kommit till min mejl, varken i inkorgen eller skräpposten. Det som svider mest är att jag förklorade 30 spänn på mobilen, jag fixade en större Avatar - på Amfibie nicket!

Men jag får förbli IdaK, säg mig.. Vem kan ta bort Amfibie? Är det bara Bima som kan det?

LeTigre
0

#5 fråga Niklas..

Nej men pm:a bima kanske? Eller maila ifokus-teamet och be dem om hjälp? Tycker du först och främst kollar om de kan fixa tillbaka ditt gamla användarkonto, fixa ut lösen till dig vill säga. Skriv till dem och ge dem din  hotmailadress, de lär väl se om den är rätt (det kan ju vara så att det inte funkar med lösenordsutskick) eller om det smugit in något uppenbart slarvfel så att de ändå förstår att det är du. Värt ett försök.

IdaK
0

#6 Ja, jag får göra det. Jag skulle väldigt gärna ha mitt gamla nick, dels för bilden, dels för att jag trivdes med det Glad

Tack för hjälpen!

LeTigre
0

Lycka till, hoppas vi får se amfibie snart igen :)

IdaK
0

I´ll be back! Cool

Daydreams
0

haha, pma Bima:P

lolaisdenied
0

#10 *asg*

LeTigre
0

Ja det skadar ju inte i allafall Räcka ut tungan