Vad gör dig glad?
Finns det något speciellt som gör dig glad?
När folk eller djur, på ett ärligt sätt, visar att de tycker om mig.

När jag får sova gott, och framförallt somna!!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
jag blir glad av bra techno

Jag blir glad när jag tänker på råttor :) Speciellt när jag tänker på att jag ska få låna dorkeys råttor. :D

Jag blir glad när allt funkar med barnen, när jag får vara lite tillfälligt kär och dansa tryckare som värsta fjårtisen, när jag precis klarat en tenta efter två veckors maratonplugg och har en ledig helg framför mig.. och så blir jag glad av min tjocka katt Gibson när han kommer och pöser i mitt knä.. och av extremväder som snöstormar och åskväder 

hm när mina små busar springer runt i sängen och kommer knastrande till en i omgångar för att se om allt är okej…och sen somnar alla i huvan :D

Jag blir glad av massa men nig är det allt i en kombination.
Ligga till sängs, se en bra film eller lyssna på bra musik medans jag mumsar på något gott =) Haha
Sen beror det väl vad man är på för humör. Just nu skulle jag bara vilja ligga på en strand och känna mig helt bekymmerfri!!
jag blir glad av reggae !!

Jag blir glad av dålig humor oxå!! 
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Jag blir glad av Grodan
hm… limmar du på mig nu?

Jag glömde! MUSIK! :D (Och kickans råttor) Fast det är ju dom ända jag har träffat så att.. Ja.. det nog inte så konstigt.. :)

#11vet inte vad limmar betyder här

- Jag blir glad när jag lyckas med nöjd med saker jag gjort.
(som idag när jag gjort fina rischokladkakor, slagit in fint & ska ge bort i julklapp)
- Av min råttkille Prego, han är så fånig :-P
- Av themet till filmen The nightmare before christmas
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

ååhh. Ningtmare before christmas! <3 :D

När jag får träffa de som betyder mycket för mig, som typ mamma, mormor o morfar o pojkvännen/sambon
Eller de första vårdagarna då det precis börjar lukta torrt grus ute o man ser de första snödropparna o sen tussilago - det är underbart! =)
#8 Reggae gör nog många glada. Det känns… som typ Hakuna matata.
Inga bekymmer - bara ord som är bra!
Mina djur, utan tvekan.
Och bra musik! Pavarotti, Magnus Carlsson, Beatles… <3
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Första snön gör mig alltid lite salig, djuren kan lyfta upp en ur vilken grop som helst, men min sambo kan göra underverk. :)
och första tuggan på ett äpple…

Mina tjejer! Det låter väl lite som en klyscha eftersom detta är ett råttforum men mina råttor gör mig glada. Deras söta sätt att sova, när de får tokryck och studsar över hela köket, hur de alltid kommer fram och ska möta en när man öppnar burluckan, när de pussas eller när det bara är. Det gör mig riktigt lycklig.

När djuren själv kommer och vill gosa. När mamma hälsar på. När lillkusinen vill dela på en halv uppäten, bebisdregglig kaka

när råttorna putsar mig, då känner jag mig lycklig och totalt avslappnad! utan rådisarna vore jag ett vrak! <3
Jag blir glad av hårdrock/metal, mina råttor, mina vänner och min pojkvänn :D ofta iallafall ;P
Att på torsdag den 20/12 få åka hämta 2 underbara pälsklingar.. Eller så råttnappar jag hela flocken som bor där *Skratt* *ingen risk*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
jag blir glad av alla mina djur, dom är mina underbara älsklingar som kan trösta när man är ledsen och man kan få sig ett gått skratt av dom.
Sen finns det förstås andra saker med, som när jag får sova länge på morgonen eller ligger i min säng med nån bra film och äter nåt gottis.
och mina vänner gör mig också glad.
Det är olika vad jag blir glad av.. kan vara allt från någon liten smågrej som uppskattas mer än man kunde tänka sig, till någon större trevlig händelse. Om något varit trögt ett tag kan små, små framsteg göra en glad.
spontana kärleksförklaringar från djuren, det värmer när man känner sig hopplös.
I allmänhet kan musik få mig att må bättre, men samtidigt sämre beroende på vad jag är på för humör.. är jag deppig så väljer jag deppmusik och det bli jag ju inte alls glad av. :P
Idag så blev jag förresten glad när jag såg på telefonen att det var Grodan som ringde.
Hela den här veckan har varit allmänt dålig, men de senaste dagarna har jag börjat inse att.. jag nog.. är KÄR!
jätteläskigt, jag brukar försöka att inte bli det.. men det har gjort mig gladare nu iaf!
åh, e du kär i MIG???!!! LOL
Haha nästan.. det råkar vara en han, men han är ju stockholmare iaf! 

Jag blir glad av många saker;
Jag blir glad av goda vänner
Jag blir glad av mina djur
Jag blir glad av lyckade ridturer
Jag blir glad av god mat
Jag blir glad av glada människor
Jag blir glad av att fotografera
Jag blir glad av bra musik
#31 haha jag trodde du skrev: Jag blir glad av lyckade ritualer :D skulle vara ridturer haha

#32 jag läste fell på samma sätt som du! hahaha
#27 Farligt farligt - men härligt härligt 
#33 hahahaha va kul!! :D :D :D
Just nu gör pepparkakor mig väldigt happy

När mina råttor kramar mina fingertoppar med sina små tassar o:
jag blir glad när jag kommer hem och inte behöver städa upp på inneboende eller nått djur
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag blir glad av tanken på att flytta hemifrån.
& glad när min mamma är glad, vilket inte är särskilt ofta :/

Jag blir glad av att planera burbyggen! :)
Älskar mina stora små vänner..
här en bra tråd å glo i när man e lite nere