Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 2365 ggr
Idan
0

Mysig hängmatta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej

var på ikea idag och hittade något som hette KORALL GRÄS på barnavdelningen. Det är en tvättbar stolsdyna för barn med grönt luddigt tyg, tänkte att det skulle passa perfekt som hängmatta åt mina två råtttjejer.

Skickar med en bild här oxå så att ni ser hur den ser ut. 

Ett litet tips bara =)

sweet_heart83
0

oj så smart!Glad och lätt att knyta upp i buren också, och bra att man kan tvättaRäcka ut tungan

KickanW
0

Säger det inte "tugg" och så fanns inte upphängningsrepen kvar, tror ni?

lolaisdenied
0

#2Har sett fler som haft sådana, så någon här i forumet borde verkligen kunna svara på den frågan:)

Idan
0

jo den är kanske lätt att tugga av men det är ju lätt att gärda….sätta dit nyckelringar med kedjor eller något…

tyckte bara att tyget var så himla mysigt….och mina råttor med ! =)

lolaisdenied
0

Hoppas bara de inte tuggar av dem när de ligger däri x)

Hanisia
0

Nä för då säger det PANG och så ner i gölvet xD

Msif_94
0

Oh, vad bra ide! Såg jättemysig ut ;)

Lollo86
0

hehe sån köpte jag igår när jag var på ikea :D jättenice ju

Girlie
0

Mina tjejer älskar den och ligger i den nästan hela tiden så jag köpte faktiskt fler senast jag var på Ikea. De är också duktiga tjejer som inte brukar gnaga på hängmattorna så den är hel och fin.

Idan
0

mina tjejjer älskar oxå den…:D dom älskar fisken som sitter fast där och brukar ligga och sova alldeles intill den.. =)

jättebra att den går att tvätta oxå.

lolaisdenied
0

Mina råttor verkade inte tycka mer om denne än de andra hängmattorna.. kan kanske bero på att den är lite liten för att alla ska få plats:P

amand
0

#11 Åhh vad sött! :)

Myrkur
0

En sån måste jag köpa till mina råttor! Räcka ut tungan

CamillaS
0

mina tycker den e mysig att sova i utvilade och redo att busa ;) (ursäkta för den dåliga bild kvaliten mobil kamera)

Nutiz
0

#14: Vilken söt gäsp! Skrattande

CamillaS
0

hi hi tack :)

Nilam
0

Jättefin! Den vill jag ha!

babsan
0

åhh, vilken fin :) fin färg oxå, sån ska jag nog köpa till illern  :)

MosadBanan
0

Smart , en sån ska jag köpa när jag åker till ikea imorrn : )

cecille
0

mina har också en sån där. bästa köpet. bara 19:- :D

kommer lätt köpa fler. om inte annat så för att spara. nångång kommer dom säkert sluta sälja den :(

fanns förresten i andra modeller också. en blomma och nått mer, minns inte riktigt. men sjögräs var den enda som var sådär luddig

wilmar028
0

Jättefiffigt. Kanske ska testa det…

Ha det bäst
/William

CamillaS
0

20#va? 19krFörvånad jag tror min kostade 30kr och fanns bara i en variant, alltså korallgräs.

Bellona
0

bah jag vill också kunna ha såna roliga hängmattor men alla utom dumbokillarna tycker om att tugga sönder dem..

CamillaS
0

hi hi mina hängmattor e skonade från tugg råttorRäcka ut tungan

perlir8
0

jag köpte en liknande på en djuraffär med öglor i hörnen där det satt fast nyckelringar men efter två dar hade dom tuggat sönder varje hörn…

MosadBanan
0

Jag har köppt 5 stycken härrom dagen, Dom är jätte älskade ! : D

lolaisdenied
0

#25 mina råttor biter bara itu tygen om de har brist på sysselsättning.

pralin
0

Mina sköter sig jättefint, dock har jag klippt bort snörerna och ersatt dem med kedjor från en "riktig" råtthängmatta.Mina råttor bet av snörerna annars. Men nu biter de inte alls i hängmattan.

Har också ett lager här hemma på tre-fyra stycken ;D

gogogo
0

haha hoppas dom finns kvar! för en sån vill jag ha… :P

Millie
0

Mina råttor gnagde ett hål så dem sover liksom i den under det gosiga:)

[lolo8453]
0

En av mina pojkar bara gnagar av allt som håller en hängmatta hängande så även med denna, men medans den hängde var den populär. Speciellt av min nakenfis.

Grodan
0

Jag hade två sådana till mina råttor… *viktig info* (men det var mest för att de var gröna… Flört)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ladysoul
0

Min gosse ääälskar den :)

Grodan
0

Jag är glad att de är historia nu, för det kändes som om rådisarna snott mina räjvkläder… Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

TienMu
0

ooo…måste skaffa sånna!!! va ju billiga mä! Skrattande

Nutiz
0

Jäij, jag ska ju kanske in på ikea i helgen… Då ska några såna här inhandlas! Räcka ut tungan

pralin
0

mina råttor har faktiskt varit riktigt snälla, det enda de har bitit sönder på "hängmattan" är fisken :P

Ladyinred
0

Undrade en sak. Jag har skapligt långt till närmsta IKEA. Går de att beställa dom där ifrån? Eller måste man åka dit o hämta dom själv :/

izze
0

Hehe d roligaste med hängmattorna tycker jag är att mina råttor brukar skit / kissa direkt även när dom ligger där vilket är lite dumt ?… Men men dom brukar inte tugga sönder dom så ofta händer bara ibland.

Ladysoul
0

#38 Tror inte man kan beställa på nätet.. Men någon kanske kan köpa och skicka till dig här? Jag kan göra det om du är snäll :P

Marrefarre
0

alla mina fem ligger i samma..

allobosia
0

ikea är helt klart den bästa affären när man ska köpa råttgrejjer :D

gogogo
0

mohaha jag har också en såndär hängmatta nu :D

Bim
0

ska åka och sakffa en sån i helgen, Fast jag inte har några råttor än! :P

Ladyinred
0

Sånna ska jag köpa i Linköping på freda:) *lycklig*

gogogo
0

haha dom på ikea måste undra varför alla köper såna ^^

GRJM
0

#45. då får vi hoppas att de har fyllt på dem för jag köpte de tre sista sist jag var där :) men de har kanske listat ut att råttfolk köper dem och har ett stort lager :) thihi

Lollo86
0

Haha jag köpte ett sånt för ett tag sen och nu har min ena gppojken gjort hål i den och krypt in i den :D ser väldigt mysigt ut haha

zickan
0

har redan 8 st ;-).. även klippt hål så de kan gå in mellan och lägga sig då den är dubbel sydd

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

occupiedangel
0

om mina råttor bara förstod hur mysigt det är med hängmatta! åtskilliga hundralappar har gått åt och även ett par t-shirtar vid hemmabygge. och varje gång tar det 5 minuter sen är den söndertuggad.. suck..

Ladyinred
0

Jag har fyra stycken sånna nu. Har använt en i nån månad och den håller än. (givetvis har jag tvättat den :P)

Reklamfritt
0

det blir att åka till IKEA direkt nu ! xD haha ett tydligt måste om man tittar på komentarerna ;) just nu har jag bara vanliga tråkiga tyghängmattor men det ska vi nog fixa ;) haha