Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 306 ggr
Mymlan
0

Bur sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men har ej brådis att köpa en.

Men den ska kunnas hämtas inom Stockholms län för underlätta hämtning.

Mått på buren ska vara: 167*85*60 eller där omkring.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Allamej
0

Bra val, mina tjejer bor i en sån :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mymlan
0

Den de bor idag 2 bur galler ihopsatta är för besvärlig för mig då den ska rengöras *har fibromylagi* då mina händer ej alltid vill vara med. Måste ha nå enklare men ändå ge dem yta.

Allamej
0

Jag vill gärna ha en till sån där dock :) För att ge till pojkarna :) Den är urlätt att göra småstädet i men man plockar ju inte gärna isär den för att få in den i duschen… så här torkar vi galler med Enjotrasor!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mymlan
0

*putt*

camilla85
0

#3 Vad är enjotrasor och finns de på vanliga affärer? Jag har också burar som jag inte får in i duschen så här torkas det också. Alltid bra med bra tips.

Allamej
0

http://www.enjo.net/data_set1/window_klein.asp?n_id=2&s_id=4

Nån som kan göra klickbara länkar måste hjälpa mig eftersom jag suger verkligen på det…

Enjo är ett städsystem som är extremt miljövänligt :) Bara vanligt vatten används med dukarna och jag tycker att det funkar skitbra. Man har inte blivit städchockad förrän man har diskat i kallvatten :D 

Jag har en väninna som säljer dessa och som är villig att skicka med post, andra vill ju att man ska ha demos.

Keno
0

#6 Hihi, jag har en råtta som heter Enjo. Faktiskt döpt efter dessa miljövänliga trasor ^^