Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 1251 ggr
GRJM
0

013-bor

Tänkte höra om det finns några råttälskare i linköpingsområdet?

Om det gör det, är ni intresserade av att träffas och prata råtta och kanske visa era egna? bara för att det kan vara roligt och dela lite erfarenheter över en kopp kaffe?

Ladyinred
0

Jag bor inte i linköping men inte allt för långt där ifrån. Bor utanför Vimmerby o de går ganska smidigt att ta sig dit med tåg:)

GRJM
0

wohhoo =)

sugen på en rått träff?

Ladyinred
0

Ja de vore jätte kul:)

Daydreams
0

Vimmerby…*drömmer* (har bott i Mariannelund)

Ladyinred
0

Ahh de e inte allt för långt dit :)

Idan
0

Jag vill oxå vara med! om jag får förståss Räcka ut tungan

Jag bor i norrköping!

Ladyinred
0

Klart. Ju fler desto bättre :) Säger jag o bjuder hem främmande människor till främmande människor :P

Idan
0

Skulle faktiskt vara jätteroligt med en råtträff. Både för mig och mina flickor. Och så är jag ganska ny som råttägare har bara haft råttor i ett år snart. Så det skulle vara kul att träffa andra och bara prata RÅTT-SNACK!

GRJM
0

Ja, alla ska med =) det kommer bli jätte kul :)

Ladyinred
0

Ja och att få tjata ner några nya människor om ens små älsklingar och inte de vanliga gamla gänget som tyvär inte delar intresset.

GRJM
0

Haha, ja precis så är det =) hehe.. stackars alla de kompisar som får höra ens historier om de små vännerna ;) hihi

CamillaS
0

typiskt att jag inte bor i närheten :(

Idan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S ska vi dra ihop något då?? Tid?? Plats?? Vem e intresserad??

GRJM
0

FÖr mig spelar det absolut ingen roll, antigen något fik eller hemma hos någon - mitt hem är alltid öppet för råttfolk!

skriv ner lite tider som passar er så kan vi försöka hitta en gemensam bra tid!

Ladyinred
0

Jag kan i stort sätt alla helger.

E de meningen att vi ska ta med oss egna råttor eller råcker det med att gosa med dina? ;)

GRJM
0

Det får man göra som man vill, jag är som jag hela tiden säger helt öppen för alla förslag!

Idan
0

Jag vill ta med mina råttor, skulle vara kul =) eller är det bara en råttträff för råttägare? blir det inte roligare om råttisarna oxå får vara med ??

Helgen 24, 25 november skulle passa mig. vad sägs??

Ladyinred
0

Jag kan ta med några råttor. Men inte alls. Har åtta stycken… Vet inte om jag kan just den helgen. Vi ska ha klassfest om ett par tre veckor. Vet inte om det krockar just då. Men jag kollar upp det tills senare idag…

GRJM
0

Det skulle vara bättre med helgen efter för mig, min bror flyttar den 24 och jag har visst lovat bort mig som bär hjälp ;)

Vart tycker ni att vi ska vara? Tar vi med våra rats blir det helt klart bäst hos någon.
För mig funkar det jättre bra hos vem som och gärna hos mig! Jag bor nära station i Lkpg. :)

Ladyinred
0

Jag har kollat nu och just den helgen som ni pratade om först ska jag till Smålandsstenar på klassfest och gå på Ullared. Så ditt förslag GRJM funkar utmärkt :)

Idan
0

Helgen 1-2 december då? Funkar utmärkt för mig. GRJM: skulle vara jättebra hos dej eftersom jag kommer med tåget från norrköping och du bor nära station. Får man ha råttor på pendeltågen förästen??

Nå vilka är intresserade ??

GRJM
0

1-2 funkar för mig - allt utan denna helgen och helgen efter funkar. :)Räcka ut tungan

Det vore toppen kul att vara här hemma! och jo man får ta med sig råttor på tåget.

JaneDoe
0

norrköpingsbo här med

med just nu 8 st (2 av tjejerna är dräktiga)

Ladyinred
0

Ska vi boka in de datumet då? Men när ni skriver två datum låter det som övernattning

Idan
0

Jag skrev två datum för att jag kan båda dagarna. Lördag eller söndag spelar mig ingen roll. Vilket passar er bäst??

GRJM
0

samma här- vilket som, de som måste passa tåg/bussar oxå så vidare kan ju bestämma med tanke på deras tider.

Daisymink
0

jag hänger gärna på GRJM ;) men råttor vet du att det tar ett tag innan jag får hem.. därför tänkte jag "ta" en nyckel av er och börja mysa med pojkarna. och lära rocky att sluta bita på fötter :)

// Vanessa 

GRJM
0

Haha. Ja det vet du :) det är bara att komma förbi :)

vad roligt det kommer att bli :):)

Idan
0

Om jag har förstått det rätt så är vi välkomna hem till dig GRJM lördag eller söndag 1-2 december?? Eller??

Söndag skulle passa mig bäst, vad säger ni andra??

Ladyinred
0

Ja söndag blir jätte bra. för den helgen firar jag och gubben 4,5 år ihop. så då får vi ta det på lördagen så åker jag till er på söndagen.

GRJM
0

Japp, hemma hos mig blir det så kan vi prata råttor hela dagen :) ta med era egna om ni vill… :P

Idan
0

härligt., Ses då. Ska bli skojjigt. Jag kommer nog med alla mina tre om det går bra. Jag vil inte ta med en ensam råtta och inte två heller för då blir en ensam kvar så alla tre får följa med. *hihi*

Ladyinred
0

Så hur blir det nu, blir de här av eller har det runnit ut i sanden?

Idan
0

det blir väl av tror jag, jag räknar med det iallfall

GRJM
0

Det är väl klart att det blir av! =) Pm:a gärna mig med era nr så vi kan höras av om det blir problem den dagen eller något.

Vilka är det nu som kommer? *måste fixa fikabröd ;)*

=)

Ladyinred
0

Jag kommer!!! Mitt nr:0703331894

Tror jag tar med mig några av mina grabbar. Tjejerna får stanna hemma…

Idan
0

Jag kommer oxå, tillsammans med mina tre flickor. Jag är så ruskigt otekninsk så jag lyckades inte lista ut hur man skickar PM *pinsamt jag vet* men jag tycker det verkar som att det är ärliga människor här så att jag lägger ut mitt mobnr här istället 0736-546411

Åhh vad kul det ska bli!!

Kram på er

Ladyinred
0

Och skulle du bli sms terrad så går det ju alltid att byta ;)

GRJM
0

om du blir terrad är det säkert bara jag :) mohahah.

nee jag skojja :P hehe

GRJM
0

jag måste avboka träffen den 2 dec. vi ska ha lutfiskmiddag med släkten. :( Förlåt!

Finns det något annat datum ni kan? *känner mig hemsk*

Hoppas att det är okej…

Ladyinred
0

Ingen fara. De går alltid att boka om. O jag e inte så avundsjuk på dej… Lutfisk :S

GRJM
0

nee. lutfisk smakar skit, älskar all fisk men inte den vattniga saken. bläää--

Idan
0

Neeeej vad synd. Jag som gtt oh köpt mig en transportbur nu….=)

GRJM
0

För att inte detta ska rinna ut helt i sanden tänkte jag om vi ska börja spåna på ett nytt datum, efter jul o nyår blir kanske bäst för alla?

Droppa in de datum ni kan så försöker vi hitta ett gemensamt!

Ska vi fortfarande vara hos mig? Då måste ni titta på nya buren :) hihi *hemmabygge*

Gó Jul på er alla!

Daisymink
0

*puttar upp*

// Vanessa 

[Inana]
0

Jag bor inte i Linköping med ska flytta dit till sommaren, då vill jag vara med :)

GRJM
0

wohoo =) det är ju ett måste :)

SamanthaJones
0

Nu måste vi ta tag i den här träffen :) säg lite datum ni kan så odnar vi något, hos mig med mat o råttor :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar