Smartast i stan!
Skulle ringa pojkvännen så ringde älskling på mob.. D ringer i hemtelefonen så springer dit å svarar men bara låter konstigt.. Lägger på å ringer igen.. D ringer i hemtelefonen.. Lägger på mobilen å d slutar ringa.. Vafan tänker ja å ringer till älskling igen.. D ringer i hemtelefonen.. Upprepade alltså detta tre ggr innan ja insåg att jag ringde till hemtelefonen SJÄLV!!
Man é inte så jävla smart dagen efter nyår :P
*totalt jävla asgarv*

Kanske borde lagt den i fanclub ga va ja é bra :P

xD
Haha! Smidigt! ^^
Haha det där känns igen, jag behövde fort ha tag på min pappa en gång och ringde och ringde till honom men det var bara upptaget. Dagen efter när jag försökte igen så var det fortfarande upptagen och jag blev skapligt irriterad. Efter ett tag kom jag på att jag hela tiden ringt till min sambos mobil som jag själv använde för att ringa min pappa från. Haha snacka om att man idiotförklarade sig själv
.
Speciellt när du sen berättar om det här. *asg*
jag har gjort en liknande grej. jag skulle ringa hem till min sambo men ringde till mamma istället. och när jag hör hennes röst så borde jag ju begripit att jag ringt fel, men inte då. jag frågar va sjutton gör du där? och hon har inte en aning om vart "där" är… det tog en stund innan de slog mig att jag ringt fel.

Jag skulle ringa till min bror från mobilen, detta var innan jag hade lagt in hans nr så jag fick chansa p¨å att det var rätt. jag ringer och i andra änden hör jag en kvinnoröst så jag får panik o slänger på luren. När jag ska ringa igen blir det samma sak o jag slänger på - detta händer 3 gånger o den sista så hör man i andra änden - Men för fan Sofia, Sluta släng på luren. Och det är en av mina bättre vänner M som precis hade bytt nr.

D é inte bara ja som é korkad…Wieeeee 

Alla är vi små idioter….. :D

Ja om man frågar mestadels av befolkningen eftersom vi gillar råttor så ;)

Där sa du dagens stora sanning.
Säger man att man har råttor så blir man sedd som en utomjording som säkert är hur äcklig som helst o inte vet något om något och bara vill vara cool. typ nått sånt! :P

Fan.. H'r säger ja dagens stora sanning OCKSÅ È DAGHÄLVETET SNART SLUT :(
;)

haha, livet är inte lätt.

Nee.. Å speciellt inte dagen efter nyår ;P

ne fy. dagen efter nyår är den värsta så här långt det här året!

Ha ha :D

:D:D

Jag tänkte börja nya året imorgon iställe eftersom man redan spräckt löftet om att sluta röka ;P

Jag hade exakt samma löfte men det har jag haft i två år u och jag lyckas jämt skjuta upp det så det gjorde jag nu med - tills den 15 mars.
*går ut på balkongen och svär för att det är kallt*

15 mars låter som ett fint datum… Annars har vi ju faktiskt nästa nyår med.. Alltså ett HELT år på oss å sluta ;)

oh fan vad du är smart! haha ett helt år vore toppen!

Nej Nej.. Jag är INTE smart.. Har du inte läst nlägget uppifrån ;)

haha, ja men jag kan ju inte skriva att du är blåst, skulle inte se bra ut :P hahahahahahaha *asg*

#24 Man ska va ärlig vet du väl.. Har inte din mamma lärt dej d? ;)
Har du sett reklam för nya prgrammet; I huvudet på Carolina Gynning. Jag menar, hur långt kan d programmet bli? Ngn minut??

hahah. fan det var vad jag sa när jag såg reklamen. :P
jag tror det kommer bli 1 min carolina o 59 min av bilder på hennes pinsamma liv….

Å sen har d säkert "råkat" läckt ut ngn video på henne med de kan visa med alla censureringar så man varken hör lr ser ett skit :P
Kollade på brittisk ståupp en dag å d förstörde lite när de jävla CENSURERADE så fort han svor.. "Halva skämtet..BIPPPP..Resten.."

JO jag veeeeeet, man vill gå raka vägen till de som sätter dessa piiipen och slå dem sönder och samman! lika vidigt som att se en dubbad film, bläch!
Men hon den där carolina är lite pinsam va, vi kanske inte är de smartaste men hon är ju ta mig fan helt blåst!

#28 Vadå VILL göra.. Jag gör.. Bara ja hittar deras adress.."Mummel Mummel, mord i blicken"
Ja tror hon é me i MENSA

hahah, död åt de jävlarna.
jo MENSA, menar du den alternativa mensa då eller den smarta ? Jag har hört att den alternativa startades av natascha B.

Ja menar den Jordan å dessa é med i.. È nog alternativ B
fastnade på ring-historierna.. min systers kompis och min syster var på stan en dag, så ringer det i kompisens mobil. Hon svarar och det är någon tant som frågar efter en kille. Kompisen svarar artigt att hon har ringt fel och säger att "du får försöka ringa igen" och lägger på. Efter att tanten ringt tre gånger frågar kompisen om hon verkligen slår olika nummer varje gång. Tanten svarar "Nä, jag trycker på den gröna luren" (återuppringning…)

Ha ha

För några år sen jobbade jag i Åre på ett hotell. Som säsongs-abetare i Åre blir det ju endel festande. En morgon efter en hård natt så ringer min mobil och jag svarar. Det är min killkompis/jobbarkompis som undrar om jag sover och att jag skulle varit på jobbet för en timma sedan. Ja, jag kommer sa jag. La på och somnade igen. Mobilen ringer igen och igen och jag säger samma sak och somnar. Fjärde gången det ringer är jag riktigt arg, huvudet bankar och jag mår dåligt. Jag svarar och halvskriker: Jag, kommer har jag ju sagt, kan du ge fan i och ringa hela tiden. Jag är bakfull! Rösten i mobilen: Hej Sara! chefen här.. jobbigt att du är bakfull, men du kan väl komma när du känner dej redo.
:P
haha jobbigt läge love!

Lite.. HI hi.. Det var en skamsen Sara som dök upp på jobbet den förmiddagen bara några timmar försent.. som dessutom blev hemskickad bara en halvtimme efter för att jag inte kunde gå rakt.
Ska tilllägga att jag nu varit nykter i sex månader :)
*stolt är jag*

#36 Alla säger HEJ EBBA LITEN ;)

Hej hej :)

ebba- Ja du klassar ju här inne iaf :)

#40 Vad menar du me det.. Detta é en mkt seriös tråd som ja skapade för att berätta va smart ja é som kan ringa till mej själv OCH svara ;)

ja, men nu gör du mig förvirrad. ibland är du smart o ibland inte… Kan det vara dina olika jag som talar? :P

#42 Hur många ggr ska ja säga att förut var jag schizofren men idag MÅR VI BRA

Jag är schizofren och det är jag med

Jag är schizofren och det är jag med

Jag é schizofren å den med..Pekar på den där idioten bredvid mej som aldrig aldrig lämnar mej ifred..Fattar inte :S

NUTIZ: är det därför du lägger in flera inlägg med samma text i flera olika trådar? alltså flera av det du skrev.

#47 Men dahh.. È ju hennes andra jag.. Vi ska va glada d inte é fler så vi iaf bara slipper läsa samma 2ggr ;)

#47: Ja det kan det nog vara

Nutiz ERA idioter 
hehe

besserwisservarning: #43 och 44/45 schizofreni betyder inte att man har flera personligheter, det vet ni va? Schizofreni är en allvarlig sjukdom som innebär att man tex har hallucinationer, hör röster, får paranoia och vanföreställningar och/eller andra otrevliga symptom. Det är en hemsk sjukdom som orsakar enorm ensamhet och massor av lidande både för den sjuke och för anhöriga. Ni tänker på något som kallas dissociativ identitetsstörning (DID), en störning vars existens faktiskt aldrig blivit vetenskapligt bevisad.
Förlåt om jag är trist men jag tycker schizofreni är en sjukdom som folk bör ha mer kunskap om.

#61 Sluta käka så mkt meduciner nu.. Lr ta mer så du kan va me å skämta ;)
Jag VET att d inte é ngt å skämta om.. Själv diagnoserad me både d ena å andra så ioförsej har ja litte rätt å driva me d eftersom ja driver me mej själv samtidigt ;)
Å ja vet d där om schizofreni me din lilla besserwisser ;)

#62 hehe, ok ok men nutiz vet nog inte, man ska undervisa di unge om sånt man kan bäst ju :)

Ja DET lär ju gå fort ;)

#64 tala för dig själv 

#65 He he ;)
Alltså har du märkt va svårt d é å va seriös när man har lekt å flummat sen igår när man ska skriva ngt :/

#63: Jag vet visst vad schizofreni är 

#66 jag försöker ju hitta tillbaka till mitt proffesionella jag eftersom jag egentligen tänkt råstuda ikväll! Men det sket sig. Uttryckt i Grodans odödliga ord: BAJSKORV.
#67 yay!

Bli INTE lessen nu MEN d va INTE grodan som upfann d ordet

Jag vet faktiskt oxå vad det är eftersom att vi har en bekant i familjen vars man fick diagnosen för ett antal år sedan. efter det var det bara att läsa på så att man kunda hänga med i samtalen mellan mamma o hasn fru..

#70 ja de flesta känner någon (/som känner någon) som drabbats :(

jo, det verkar så. spec här inne :P hehehe