Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1832 ggr
RobFrazie
0

Tatuering...

Hejsan.

Jag har stora idéer på att göra en rått tatuering. Så min fråga till er är om ni har några schyssta bilder som man skulle kunna använda sig av? altså Tex teckningar, skisser eller annat kul…

Allt är av intresse :D så bara lägg upp :D:D:D

Allamej
0

Jag vill också ha en! Jag önskar mig en rått tribal! :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

pottsorken83
0

Där gav du mej en ide! Allamej!! :D

Jag älskar att rita tatueringar! :)
kanske skulle testa det! hmm… måste jag fundera pÅ!

Jag tycker du ska ha en råtta tattu robbi :P

RobFrazie
0

Ja tack så mycket om du ritar några idéer till mig :D Ja och till andra då eftersom att det verkar vara fler som vill ha det :D

sussa08
0

Haha, vad tycker du om? Jag har ritat några tatueringar till kompisar :P Kanske har nåt som passar på lager :P

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

dorkey
0

Åh! jag skulle också vilja se lite motiv :D Har funderat länge på det, har inte åldern inne ännu, men det är ju lika bra att fundera ut en nu :)

RatLover
0

Nutiz brukar väl vara ganska bra på att rita? =)

sussa08
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här egenritade tatueringen är en skiss på vad jag ska tatuera u min nacke i höst ;) <3

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

RatLover
0

Den var ju skiit frän =) MeLike

sussa08
0

Tack ^^

Mymlan
0

Törs ej skaffa mig sådan.. Inbillar mig det gör ont, har låg smärt tröskel.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Allamej
0

#10, Do it! Jag hade blivit uppskrämd så det skvätte om det… alla sa att det skulle göra så ont att jag skulle bara vilja dö….  (jag är tatuerad på insidan av handlederna) Men det gjorde inte ont! Pyttelite där det gick rakt över en nerv men annars… Nada. :)

Så jag vill ha fler :) Och snart kommer jag att lägga ut bilder på mina henna och jagua tatueringar :) Jag ska bara få hem det först :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Terato
0

#11 Hm, jag funderar också på att tatuera mig på insidan av handleden. Trodde det gjorde pissont att tatuera sig där! Jag vill tatuera en råttass! :) Eller rättare sagt, göra ett avtryck från någon av mina råttors tassar.

Den där bilden grodan hade på råttans år i någon tråd skulle ju passa bra som tattoo!

Men jag är för att rita egna tatueringar. De ska ju vara personliga! Man kan ju kalkera från ett foto av sina egna råttor och jobba utifrån det.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Amfibie
0

#10 Det beror nog lite på vart du gör det, jag har en drake på skuldran och tatueraren sa att det kan göra ont så in i… när man taturear på skulderbladet. Den tog nästan 2 timmar att göra, men helt ärligt talat.. Det gjorde inte särskilt ont. Precis i början kanske, men sen domnade huden och jag tänkte inte på att det faktiskt satt någon och ristade i min hud. Och jag har väldigt stor fobi för nålar. Vill du ha en tatuering, så gör en! Det är inte så farligt som man tror ^^

dorkey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den bilden skulle bara vara helt underbar att tatuera in. Annars skulle jag vilja ha ett porträtt av någon av mina råttor på skulderbladet eller nåt.

Mischa
0

gör en biomech råtta ;)

gå in på BMEzine, där lär du få inspiration.

≧◔◡◔≦

Allamej
0

#12 Jag har en Aum på vänster och en triquatra på höger. Det enda som kändes var medvetandedelen på aum :)

sarocky
0

En helt ifylld siluett av en råta. kanske?

gulzebra
0

Beror ju lite på vad du är ute efter i övrigt också.

Själv har jag planer på 3 tatueringar som alla har råkat få råttanknytning - dels en gul zebraråtta som Nutiz ritade åt mig när jag fyllde 20 ( http://ungdomar.se/user_file.php?757a443cf4b9a1626e61825760533310 ), en svart silhuett av min Diva som jag ska rita själv just för det där personliga i den, och så huvudet på ett gäspande råttskelett Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

RobFrazie
0

Ja ni som kan rita, snälla gör det och lägg upp här så man kan kolla lite, eller om ni hittar fräna bilder på nätet så bar posta här, jag är tacksam för ALLT :D… posta posta posta !!!! :P