wiii snö
vi fick snö här på gotland idag! väntat så länge D =D =D

Mäh, här i Uppsala är det bara slask och så har de snö på Gotland! Livet är sannerligen inte rättvist 
det håller sig precis under -0 =D så än så länge ligger det kvar =D men mycket är det inte, men tillräkligt för att taken ska vara vitta

Vad mysigt! Fast vi har iofs vita tak, men ett ca 3cm djupt lager slask på marken.. blöta fötter är inte mysigt.
nepps =P det kommer väl gå åt det hållet här med under dagen 

#3 hehe håller med…..man kanske ska ta å klättra upp på taket? 

#5 jaaa.. ha snöbollskrig med grannarna på taken bredvid.. bra plan :P
Här började det snöa på nyårsaftonsmorron och de har hållt på sen dess. Snöflingor stora som golfbollar som attackerar ögonen när man går ut. Pulsa omkring i blöt snö som når en halvvägs upp till knäna. Plogbilarna hinner inte med så man får vada omkring i allt det vita helvetet. Och har man tur (tror man) hamnar man på en väg som precis blivit plogad som iställt e glashal och man ramlar, bryter nacken och dör. Och på en kvart har man snöat igen och upptäcks inte förren i april…
E de inte för härligt^^

hrmm..kom å tänka på en grej nu…fö nån vecka sen va det en bild i Uppsalas tidning på en räv som trillat i å frusit fast under så man såg den klart å tydligt genom isen……riktigt spoky…..stackars liten…..hemsk död…..

#7 ja det låterverkligen.. erm.. härligt *hej mitt vinterland*
#8 nej usch vad ruggigt! Tänk om det varit en människa, så upptäcker man den när man är ute och åker skridskor typ.. värsta skräckfilm ju..
Här i småland (emmaboda) snöar det idag… små små flingor men det är ju vitt allafall än så länge! :P

Här i Härnösand är d snö å ja delar så gärna med mig.. "Snö bortskänkes mot hämtning"
här lilla fagersta är det också MASSA snö :D:D VILL ÅKA PULKA!!
hi hi snöar ännu mer här nu =D =D kan nog snart åka pulka… enda problemet är att vi inte har några direkta bakar =P
här i 08 började 08 med snö… tror det är därför jag e så gla

Vadå, e de snö ute? *kolla ut*
Ja, det var det visst! :D
Älskar mina stora små vänner..
Här är det mumsi-slask så långt ögonen orkar se.
Skitkul.

Ja utan BAKAR är d svårt å åka pulka ;)
F´låt kunde inte lta bli :P
Nä, man måste ju ha bullar med sig när man beger sig ut i kylan.
(Shiit så fyndiga man kan vara såhär i januari, tsss. . . )

Det var 22- i övertorneå.. =) Liiiite för kallt tkr jag..
ha ha jo utan BAKAR blir de mycket svårt ;) 
*woirfnlfswkf* Och jag som tycker det är kallt här hemma med +1. ^_^