Nyårslöften
Ska ni avge några? I såna fall vilka?
Själv lovar jag att plugga hårt, börja min egenterapi (obligatoriskt i min utbildning), sluta vara så cynisk mot karlar och försöka njuta mer av NU:et!
Och så lovar jag att göra mer roliga saker med mina barn på helgerna och inte bara studa hela tiden!

Jag lovar att bara ha två nyårslöften.
Jag lovar att inte bryta något av de.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#1 hahaha! Garanterad framgång ju! Smart girl 
Nu har grannarna skjutit raketer i evigheter, de måste ha ställt sin klocka efter daniel85's dator. Hatar folk som inte kan respektera tolvslaget! 
Så sant så sant. Är samma sak här, de har smällt i nån vecka nu. Hoppas de har nånting kvar när det väl blir dags att bege sig ut och försöka fota… >.>
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
ha ha men min gick ju en timme efter =D
Basic, dom som måste lovas så att man kan bryta mot något och om man envisas att lova varje år kanske man lyckas nångång :)
Banta
Motionera
Sluta röka
nytt för i år:
Lev NU
Se det positiva i situationen
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#4 just ja! *doh*
5: hihi, jag utelämnade de basala i år, de är liksom självklara! Fast sluta snusa ska det vara i mitt fall då. (fast det tänker jag inte göra, sådeså!)
#5 Haha, jag känner en viss mängd uppgivenhet i hela grejen.
"Dom som måste lovas så att man kan bryta mot"=)
Iofs. är det ju rätt. De flesta nyårslöften håller nog trots allt inte så länge.
Därför gav jag inget löfte i år, så man har ryggen fri och kan bete sig. ^^.

#7 du kan ju alltid lova att göra ditt bästa för att leva ett hedonistiskt och omoraliskt liv 
Det behöver jag inte lova.
Hedniska gärningar och omoral är bara vanlig småpotatis i Jimmy-Samas otroliga vandring genom historien kallad livet. 
. . . eller nåt.

#9 *asgarvar* låter som du lever ett underbart liv Jimmi-Samas! Själv får man nöja sig med vanlig synd och otukt medan DU å andra sidan får hugh hefner att blekna i jämförelse..? tssk 
Nedå, inte riktigt så hedniskt.
Eller . . mjo . . . när man tänker efter så. . . 

Jag och min kompis bestämde oss igår för samma nyårsläfte:
Inte ta allting på så blodigt allvar!
Ganska bra löfte.
Älskar mina stora små vänner..

att gå upp i vikt
träna hårt på gymmet
hålla bättre rent
dricka mer proteinshakes
Ujuj, seriösa löften det där <(@.@)>
*imponerad*
Börja träna minst 3 ggr i veckan
sluta med godis
vara med seriös på jobbsökandet :D
Bara njuta av livet, börja dansa igen, absolut inte deppa mer, skratta o va glad!