Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 427 ggr
LeTigre
0

Nyårslöften

Ska ni avge några? I såna fall vilka?

Själv lovar jag att plugga hårt, börja min egenterapi (obligatoriskt i min utbildning), sluta vara så cynisk mot karlar och försöka njuta mer av NU:et!

Och så lovar jag att göra mer roliga saker med mina barn på helgerna och inte bara studa hela tiden!  

Skrattande

gulzebra
0

Jag lovar att bara ha två nyårslöften.
Jag lovar att inte bryta något av de.

Cool

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

LeTigre
0

#1 hahaha! Garanterad framgång ju! Smart girl Räcka ut tungan

Nu har grannarna skjutit raketer i evigheter, de måste ha ställt sin klocka efter daniel85's dator. Hatar folk som inte kan respektera tolvslaget! Skrikandes

gulzebra
0

Så sant så sant. Är samma sak här, de har smällt i nån vecka nu. Hoppas de har nånting kvar när det väl blir dags att bege sig ut och försöka fota… >.>

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[daniel85]
0

ha ha men min gick ju en timme efter =D

Allamej
0

Basic, dom som måste lovas så att man kan bryta mot något och om man envisas att lova varje år kanske man lyckas nångång :)

Banta

Motionera

Sluta röka

nytt för i år:

Lev NU

Se det positiva i situationen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

LeTigre
0

#4 just ja! *doh*

5: hihi, jag utelämnade de basala i år, de är liksom självklara! Fast sluta snusa ska det vara i mitt fall då. (fast det tänker jag inte göra, sådeså!)

Jimmy-Sama
0

#5 Haha, jag känner en viss mängd uppgivenhet i hela grejen.
"Dom som måste lovas så att man kan bryta mot"=)

Iofs. är det ju rätt. De flesta nyårslöften håller nog trots allt inte så länge. Skrattande Därför gav jag inget löfte i år, så man har ryggen fri och kan bete sig. ^^.

LeTigre
0

#7 du kan ju alltid lova att göra ditt bästa för att leva ett hedonistiskt och omoraliskt liv Räcka ut tungan

Jimmy-Sama
0

Det behöver jag inte lova.

Hedniska gärningar och omoral är bara vanlig småpotatis i Jimmy-Samas otroliga vandring genom historien kallad livet. Oskyldig

. . . eller nåt.

LeTigre
0

#9 *asgarvar* låter som du lever ett underbart liv Jimmi-Samas! Själv får man nöja sig med vanlig synd och otukt medan DU å andra sidan får hugh hefner att blekna i jämförelse..? tssk Räcka ut tungan

Jimmy-Sama
0

Nedå, inte riktigt så hedniskt.

Eller . . mjo . . . när man tänker efter så. . . Oskyldig

Terato
0

Jag och min kompis bestämde oss igår för samma nyårsläfte:

Inte ta allting på så blodigt allvar!

Ganska bra löfte.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

annelie-h
0

att gå upp i vikt

träna hårt på gymmet

hålla bättre rent

dricka mer proteinshakes

Jimmy-Sama
0

Ujuj, seriösa löften det där <(@.@)>

*imponerad*

Lollo86
0

Börja träna minst 3 ggr i veckan

sluta med godis

vara med seriös på jobbsökandet :D

Grodan
0

Bara njuta av livet, börja dansa igen, absolut inte deppa mer, skratta o va glad!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️