Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 345 ggr
LeTigre
0

Lycklig!!

Idag har Iris och Luna flyttat hem till mig från nilaM! (se tråden Två tjejer vill ha nytt hem). Jag hämtade dem på stationen i Uppsala och redan på tåget hem fick jag en stor puss av Luna! Kyss De har nu spenderat någon timme med att klättra runt och grundligt utforska sin nya bur innan de somnat i hängmattan. Jag är helt överlycklig över att äntligen vara råttmamma igen!! Fattar inte varför jag väntat så länge.. Jag är upp över öronen förälskad i tjejerna, tack Nilam! Lovar att ta väl hand om dina småflickor.

Och om några månader kommer flocken förhoppningsvis utökas med två små blåbär, om en planerad kull går vägen nu i januari.

Ville bara skriva av mig, är alldeles sprallig och skuttig i hjärtat, om jag kunde ploppa med ögonen skulle jag se ut som en förstoppad guldfisk just nu! Skrattande

Grodan
0

usch va härligt!!! Kyss

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Nilam
0

Jag är så glad att allting gått bra! Saknar tjejerna, men det verkar som de redan trivs och det gör mig lycklig! Jag trodde inte det skulle vara så lätt att hitta ett bra hem, du ska ha ett stort tack LeTigre:)

LeTigre
0

#2 Skrattande mailade precis dig. Säg till om du tycker att jag trakasserar dig, vill bara berätta precis allt för någon just nu och jag känner inga råttmänniskor irl!

Nilam
0

#3 No problemas! :) Jag vill veta hur det går för dem, även om det skulle gå dåligt. Vill kunna vara till hjälp:)

LeTigre
0

Nu ligger de innanför min tröja och knastrar Skrattande

Terato
0

Åå vad härligt! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Nilam
0

Nu blir jag avis… <3 *springer och kramar hundarna och kaninen*

LeTigre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De är fortfarande blyga men väldigt nyfikna och fina tjejer. De är lite småförkylda så vi tar det lugnt och vilar oss här hemma. Försökte få en fin bild på oss till familjealbumet men det gick sådär (har bara mobilkamera), men den här får duga tills vidare :)

Nilam
0

#8 <333