Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 362 ggr
Grodan
0

Studiefrämjandet

Ser ni reklamen om Studiefrämjandet?

Det är eg konstigt att de betalar för att ha reklam på iFokus, för jag har aldrig sett att det varit något vinstdrivande i Studiefrämjandets kurser och verksamhet. Tvärtom, de sponsrar med studiemedel och lokaler om bara du säger att du vill ha en kurs.

Så tips! Håll en kurs, be Studiefrämjandet om hjälp!

Värsta tillfället att arrangera en råttkurs i ex Basic skötsel, avel, genetik, hälsa, beteende el dyl! På din ort!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
0

Jag skojar inte, det här är faktiskt en asbra grej!!!

zickan
0

KURS i sthlm ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Allamej
0

Jag frågade på SV men dom sa att ok, det är en bra idé så länge du inte tar med dig råttor…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

LeTigre
0

#3 vad är SV, menar du studiefrämjandet? Varför får du inte ta med råttor, allergiskäl?

Allamej
0

Studieförbundet Vuxenskolan, jag hade smyckeskurser där mycket :) Orsaken jag inte får ta med mig nån råtta dit är för att en i personalen är sjukt rädd för råttor, börjar skaka bara man pratar om dom.. :(

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

LeTigre
0

#5 mäh, vilken dålig anledning. Måste hon vara med under kursen då? Hon kan välä vara i ett annat rum med stängd dörr?rt

Allamej
0

Får hon panik när vi står och pratar om råttor på Konsum så får hon nog det om hon vet att dom är i samma hus :)

LeTigre
0

Kanske hennes arbetsgivare skulle sponsra lite kbt fobi-terapi, verkar som det går ut över hennes liv en aning (eftersom de får begränsa en kurs pga hennes fobi menar jag). Stackaren. Fobier är lätta att bota men många undviker att söka hjälp för att de inte vågar.

men men.. mer jobb för mig när jag är exad Räcka ut tungan

[Inana]
0

#8 ska du bli fobibotare? :P

Terato
0

..Men om man håller kurser måste det väl inte vara just i den människans närhet? Det är ju alltid skoj att visa upp sina rats!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Allamej
0

Ska jag nångång ha kurs i skötsel så får dom komma hem till mig… för jag tänker inte dra med en voljär till skolan…

LeTigre
0

#9 jepp, bland annat Skrattande

Grodan
0

#5 vad har det med studiefrämjandet att göra?

bota råttfobi är väldigt lätt, jag brukar fixa det på 10 minuter