Råttor iFokus

Råttor

Etiketterannonseringsäljes
Läst 76 ggr
zickan
0

S: Hus/tunnlar

2 paket(set) säljes. Per paket ingår 1 hus 2 rör. Helt nya som inte packats upp ännu. 350:-/ per paket.
Västerås. Kan tas med till Vilsta 16/9.

https://www.omlet.se/shop/marsvinsprodukter/zippi_marsvinstillbehor/27256/zippi-g%C3%B6mst%C3%A4lle_med_dubbla_lektunnlar_till_marsvin_-_gr%C3%B6n_och_lila/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Våra lektunnlar och Zippi-gömställen är det perfekta sättet att ge dina marsvin ett nytt och spännande sätt att ha roligt på sin gård! Genom att koppla ihop fl...
[Lilium]
0

#0: är det Vilsta hallen i Eskilstuna du menar?

zickan
0

#1: ja precis. Är Nordic hamstershow på lördag :).

zickan
0

Såg nu att jag inte hade de gröna alls. Alla står purple på kartong. Inte öppnat upp att kolla som.

[Lilium]
0

#2: åh, då kanske vi träffas! Ska dit jag med :)

zickan
1

#4: Mest troligen. Jag försöker sälja av lite saker och burar så jag kan få ihop och dela på bensinen dit 🙈

[Lilium]
2

#5: du får hålla utkik efter en kort blond tjej med alldeles för många hamstrar då 😂
Du hade väl hamsteruppfödning eller hur var det? :)

zickan
1

#6: jepp. Men har bara guldhamster numer. Tror jag anmälde 7 stycken. Sedan hjälper jag ev Andromeda ha lite koll på sina djur om hon blir sekreterare som vanligt.
Jag är den korta tjockisen som oftast har en fläta och ser som mest förvirrad ut. Brukar antingen hittas halvsovande med energidryck eller överallt på en gång.

[Lilium]
1

#7: Jaha, okej, anmälde bara 3 av mina jag :) resterande blir för stressade eller så är det inte någon riktigt mening att få med dem, samt att nån är för gammal :)