Annons:
Läst 71 ggr
Elisabeta
3/15/23, 1:07 PM

råttvakt

Hej!
Om ni behöver semestervakt för era råttor kan ni kontakta mig.
Har själv egna råttor och har haft det sedan 15 år tillbaka.
Jag finns i Göteborg.

  • Redigerat 3/15/23, 1:12 PM av Elisabeta
Annons:
Pilspets
3/15/23, 1:08 PM
#1

Ett tips är att skriva lite mer info om dig o var du finns.😁


Jag går på hästkraft.
Uppfödare av Maran's Hamstery
"Jag gör misstag,livet kom utan bruksanvisning."


Elisabeta
3/15/23, 1:10 PM
#2

Jag finns i Göteborg.

hauntedrats
3/17/23, 9:15 PM
#3

Lägg gärna till info som vad du har för erfarenhet av råttor förutom att du har råttor nu (även kön kanske så folk vet om dom riskerar tjuvparning), vad du har att erbjuda (ex ska bur med, hur är det med strö osv)

/ hauntedrats @insta

zickan
3/17/23, 10:21 PM
#4

kan du erbjuda djurpassning på annan yta helst annan del av hemmet långt från andra råttor?
Just råttor sprider rätt mycket sjukdomar sinsemellan, kan även va mer stressande för vissa råttor. Så som att ta in både könen samtidigt och hålla dom för nära osv.
Lite mer information på vad du erbjuder för typ av yta. Hur de skulle bo hos dig under tiden.
Har du företag, någon försäkring eller sparad budget ifall råttor skadas. Speciellt om du är ansvaret till att skadan/sjukdomen uppkommer.
Eller inte kan få tag på ägaren om denne befinner sig kanske utomlands och inte kan skicka pengar med en gång. Vad sker då mer ev råtta som behöver vård.

Vad finns det för mer djur i hememt alternativt även om det bor annat folk där. Främst barn.
Då vissa råttor är mer känsliga.

Men även självklart bra skriva med en rad på vad du har för erfarenhet. Om det är nybörjar nivå och du vill passa råttor för att få en chans testa att ha råttor. Eller om det är en tanke att köra lite på sidan av jobb om det inte är ett företag och då kan mer om råttor.

Mer information får personer lättare att dra sig till dig för att be om hjälp. Även om man inte kan mycket och vill testa ha råttor som semestervakt. Så är det ändå bra skriva mer, visa vem man är osv.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Elisabeta
3/21/23, 7:38 PM
#5

Jag har erfarenhet av både hohor och hanar, just nu är det hanar jag har och just nu är det bara jag och mina råttor som bor hemma hos mig. Ibland kan en liten söt vovve vara med.
De som lämnar sina råttor hos mig ska lämna sina egna burar och råttornas saker med.

Upp till toppen
Annons: