I´m BORED!!!!!!!
Ok, allvarligt… nu måste ni börja skriva saker… jag är så otroligt uttråkad att jag vet inte vad jag ska göra med mig själv… Finns det inte ett troll som man kan busa med? Eller tog tomten med sig dom till… var det Uzbekistan? Jaja… Det händer konstiga saker utanför mitt fönster, alla flaggor har bytts ut mot långa gula hängande saker och en halvantik brandbil (tror jag att det är) har blivit ställt på slänten där dom byggt ett podium av snö.
2 stora lastbilar med nånting på står ute på torget och det börjar bli riktigt spännande att bo här…
Men åter till mitt inlägg… Gu så trååååkigt det är!!!! Skriv människor skriv!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Här håller vi på att packa inför vår resa hemåt, från karlstad till sthlm central ska vi med tåget, sen ska barnen åka till gbg med sin pappa och hans tjej och jag ska hem till min älskade och mycket saknade kissekaktus! :D Blir en dryg dag av tågresande och släpande av tusen kilo julklappar och kläder och barn och vagnar.. men ska bli skönt att komma hem igen.
Tack!!!! Äntligen någon som skriver något! Löv ju!
Jag har ju inga knoddar men jag har syskon och minns tämligen väl hur julresorna brukade se ut… var inte päronen sura innan så blev dom det då… Huga! Jag dammsög för första gången sen jag klantade mig… och mina ratz gillar inte dammsugaren… dom är ungefär lika förtjusta i den som katterna är.. och nu blir det frukost och Top model…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Här blir det storstädning idag, och damsugaren är inte mina råttor heller så förtjust i :P uscha.
God fortsättning på er !

Var det inte Kirgiztan? ^^ x)

Nu är jag hemma igen! Utan barn *snyft* men med nöjd katt på tangentbordet (med musen som nalle) som vanligt *flina*
Vad har ni fått i julklapp då? Kom tomten med något roligt? Själv fick jag ett påslakanset och inget mer. Suger att vara ensamstående och småbarnsmamma ibland :( (jaja, gnäll gnäll, det är såååååå synd om mig jag vet! ;)
resa imorgon blir det packar för fullt =D hem till öna igen och sambon och råttorna saknat dem så =D =D =D
fick en ny digitalkamra för den förra skulle jag av någon konstig andledning tappa i gatustenen =P inte bra för en kamra helt klart =/
fick även av bror min en 1700-tals bibel handskriven =D historia nörd som mna är blir man helt skakis av sånt ha ah =D

#6 en handskriven 1700-talsbibel? Mäktigt!! Slår min julklapp i allafall :P
mhm
snacka om tålamod man måste ha =) men det är dock inte hela bibeln bara utvalda delar 
jag skulle kunna starta hur många ot-trådar som helst, men jag fick på truten för det sist så…