Råttor iFokus

Råttor

Läst 71 ggr
kevin0317
0

Råtthane behöver omplaceras😥

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej,

Jag måste tyvärr omplacera min pojk Donald (grymt namn😅) på 9 månader då han inte längre går ihop med mina andra 2 pojkar. Det funkade jättebra i början när det bara var Donald & Whisky, men när vi tog emot Remmy så hade de problem med varann vilket ledde till att de började gå på Whisky.

Det går inte en enda natt utan att Donald & Remmy bråkar och jag försökte sära på dem av ren panik men då blev jag biten i fingret, men det var mitt fel. Så just nu är Donald i en egen bur.

Donald är en fantastisk råtta och jag vill verkligen att han får ett jättebra hem men jag är inte helt säker på om han funkar med andra råttor än så om någon har möjlighet att ta emot honom så hade det varit underbart för mig, skulle de bli bråk efter ni tagit emot honom så får jag ta tillbaks honom tills han hittat en kompis som han fungerar med. Donald har lite porfyrin runt ögonen ibland men utöver det är han helt frisk.

Jag lägger inget pris då jag bara vill att han ska ha så bra hem som möjligt och så fort som möjligt så han slipper vara ensam, jag bor mig i Lerum om ni skulle vara intresserade.