Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 325 ggr
Grodan
0

Spämm!!!

Min inbox drunkar i spämm! Det är fett irriterande!

Jag har skrivit på värdsajten och klagat - ingen lär bli glad på mig för det… haha, men det ger jag fullständigt fasiken i!!! Jag har svårt för reklam o spam direkt i min brevlåda, i min telefon, i min email etc. Tycker det är för mycket sådant! Och jag tycker ni ska protestera på något sätt ni också!

(detta även postat på mus-ifokus!)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ninja
0

Jag avskyr spam jag också.. men har inte drabbats av nåt sånt här..? om det inte är alla god jul-önskningar du syftar på. :P

Daydreams
0

ja äckliga god jul hälsningar från en massa sitevärdar på forum jag inte är med i! Som gör inkorgen full. Blev skitsur!

Babbett
0

GAAAAAHH, jag såg det precis också!!

Jävla skit!!

Babbett
0

#1 Ja…och det kan väl bara kallas SPAMM!??

Babbett
0

Fan, jag har redan raderat alla…borde ju ha svarat något elakt. De vill ju bara göra reklam för sina egna sidor!!

gulzebra
0

Ja, de där "God jul"-hälsningarna blir jag galen på! Okej om sajtvärdar för sidor man är med i skickar en sån, det kan tålas, men när sajtvärdar på forum jag inte ens visste existerade ska skicka flera såna på raken blir jag bara grinig.

Jag firar inte ens jul, jag behöver ingen förbannad julhälsning från sånt folk Skrikandes

Personligen kommer jag bojkotta varenda sida vars Sajtvärd skickar skiten så de kan ju glömma att deras smygreklam fungerar.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

EmmaG
0

Men lugna ner er kära folk!
Att det kom dubbelt & till ickemedlemmar är antagligen bara en bugg!

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Babbett
0

Vaddå lugna ner oss?

Det är väl bara bra att få ut agressionerna nu innan jul!!!

Inte ska man gå och bära på det inte…

Den här tråden är verkligen en bra tråd just till att rasa ur sig och sen kan vi bara njuta lugnet!!!

Nemii
0

..är det bara jag som tyckter att julhälsningar är trevliga..? Generad

TienMu
0

instämmer…julhällsningar hit å dit……f**n i he***vete!!! e inte intresserad av nått annat än råttor!!! *le*

lolaisdenied
0

dagens i-landsproblem?Skrikandes

cosmonita
0

#11 Verkligen träffande! Glad  (Särskilt om du menar julhälsningarna)

Grodan
0

#7 Nej, det är inte en bugg. Sajtvärdar kan välja bland ALLA sajter att skicka massbrev till - de klickar bara i den/de sajter de vill skicka massbrevet till. Vill de skicka till ALLA så klickar de alltså i alla sajter!!!

Äh, det är inte bara julhälsningar, det har missbrukats länge. Jag vill i princip inte ha massmail från andra sidor än jag är medlem i och även då jäkligt sällan om jag inte får välja inte alls! Det finns ju trots allt andra sätt att få ut info - forum och artikel.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Ladyinred
0

Jag har fått julhälsning från :Sajtvärd Synskadade i Fokus

Hur funkar de igentligen!? De e som att ge ut en julskiva till döva :/

gulzebra
0

#14: Samma här, 2 st därifrån. Visste inte ens att den sidan fanns och har noll intresse av att gå med så någon smygreklam därifrån fungerar icke.

Synskada behöver fö inte innebära blindhet, och så finns det datorer för blinda också… Tror jag.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ladyinred
0

Ja jag fick oxå två. Antar att alla fått de, och jag liksom du känner inge behov av att gå med där.

Jo jag vet att man inte behöver va helt blind, men de låter som det skulle va besvärligt..

Daydreams
0

#16 man har ett program som läser upp text etc för sig om man inte kan läsa den själv:)

EmmaG
0

#13 Jo jag vet att att man kan välja vilka sajter man ska skicka till då jag själv är Sajtvärd för 2 st (Fantasy & Gerbiler) ;-)
Men trodde först att det va bugg…vilket det ju tyvärr visade sig att inte vara

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken