Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 430 ggr
TienMu
0

Weeee....beeebisar!!!

*hoppar å skuttar*  Kan inte låta bli!!! Får snart hem 2 st småttingar! En tös å en grabb! Ska bli såååå underbart! Å Morris kommer bli så glad över att äntligen få en kompis!

Daisymink
0

kommer dom sitta i samma bur ??

// Vanessa 

Nicciz
0

Hehe och så börjas det…. kan ju oxå vara så att TienMu Faktiskt har två flockar…… (Å Morris kommer bli så glad över att äntligen få EN kompis!)

Grattis till Bebbsarna.

Daisymink
0

det visste jag inte. är rätt så ny här vet du ;)

// Vanessa 

TienMu
0

Hehe..ja inavel e ja ju inte sådär jättemycke för…….ne men har två stora grabbar å en tös hemma….lite nåra råttor tycker jag van å ha fler….så det känns jättemysigt å få hem två till……Har just fått en ny hemmabyggd bur av min farsa åxå så nu har ja galet mycke plats åt dem….

Ninja
0

Åhh vad roligt med tillökning.. *avis*

Var kommer de nya ifrån? :)

TienMu
0

De kommer från en tjej ganska nära mig här i Uppsala….aldrig köpt av henne tidigare men allt verkade jättebra….så vi håller tummarna….får hem dom före nyår….5 veckor gamla…

Ninja
0

Blir ännu mer nyfiken ju Räcka ut tungan vad är det för en tjej? har hon någon hemsida? zoon?

TienMu
0

nä ja tro inte att hon ha de….ska undersöka saken…:)

TienMu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kolla denna va….så sööööt……Morris i granen…..Cool

Bim
0

Vilken tuffing! ;) och Söt ^^

TienMu
0

eller huur!! fan granen e ju hela 60 cm hög jö! ;) Å hon sitter i toppen…haha…såg för kul ut när hon klättrade upp…..trodde granfan skull trilla ikull så som hon bökade….

Bim
0

Hhaha!!:D Gölligt! ;)

Yaeko
0

tänk om morris ramlar ner :'o hoppas inte… fast råttor är smidiga så det går nog :)

vad kul med nya bebisar också! hälsa dom :}

TienMu
0

mjoo…vore olyckligt….men hon ramlade inte ner….sen va ju inte granen så hög….å hon envisades ju så me å klättra pån….allt nytt e intressant :)