Offtopic: Sjuk blogg
Hittade en sjuk blogg när jag läste runt lite o tänkte att alla med lika dålig humor som jag kan få sig ett skratt.
http://hotpimpsexigfjortisgirl.blogg.se/
hehehee

haha, jaa.. vissa har för mycket fritid, som om det inte fanns nog med ÄKTA fjortisar ;)

haha, precis. :)
haha så oseriös! helt sjukt om människan skulle vara seriös, GRJM vet hur jag blir (och jag vet hur du blir) när man ser sådana människor, shit mitt tålamod sjunker till noll!!
// Vanessa

du menar tålamodet som inte fanns innan?
Jag tror aldrig jag ha hört så många svordommar som när du träffade på en "sån" på en fest nån gång precis när jag lärde känna dig för typ 100 år sedan :P
haha det minns jag inte :)
// Vanessa

Humor..Typ bah ;)
Tja det är inte lätt att vara lite… :D

Det var den sämsta bloggen jag sett, Den kan för det första inte ens vara riktigt. jag tror bara det är någon som sitter å skriver sådär, en "normal" fjortiz skriver inte så mkt fjortiz om sig själv…

#8 det är helt uppenbart en ironiskt skriven blogg. Menat att driva med hela fjortiskonceptet

ja det måste det vara, någon kille med för lite vänner o dissad av någon tjej :P
Känns som en ploj hela grejen faktiskt. Men är det inte det så kan jag bara beklaga.

just fin blogg… den som skriver måste skämta. har aldrig läst något fulare. herregud…

hahahahahaa omg xD
''det här e ju fan mitt liv ja skriver om !!! å ni skrattar!! ASSÅ JÄVLA PAJJASAR ta er i röven vafan!!''
hahahahahaha xD

hahahahaha asso xD
ASSSÅ JÄVLA FITTA MIN JACKA E GJORD PÅ JÄVLA FUCKING FÅGLAR ! ! SHIT JÄVLA HORIGA ANUS JA SKA DÖDA FJÄLLRÄVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA PUSSY ASSÅ!! TYP LIXOM !!