Största råttan
Jag blev så sugen på att se lite stora hanar så jag tänkte att ni har inne kan lägga in bilder på era stora fina killar :)
Gärna bild + vikt! Så lovar jag att ge beröm :P

Hur stora ska de vara? Eller vad menar du med stor?
Mina väger inte mer än 700 gram, så de är ju inte kvalificerade att delta i tävlingen "största råttan"…
En råtta kan ju vara stor för att den är fet också. kanske 700-800g välslimmade råttor kanske passar? men såna har jag bara en av, Xander är inte så tjock.. men väger iaf över 700g.
Hmm, måste väga min dumbo hane som på torsdag får kompis.. *längtar*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

sorry.. kunde inte låta bli.. 

#4: Är han en s/ba eubk mm tro? 

#6 javisst, en riktigt vacker sådan också! Men han verkar ha hormonproblem - trots kastraktion.. han ÅT UPP alla flockmedlemmarna när jag försökte introducera honom sist. Dessutom verkar han inte lycklig i sin bur, han bara sitter och skriker.. vad ska jag göra?
#7 ge honom mat han verkar hungirg

Äsch, bara stora - de största man har själv :)
Såpass? Vad är det för "liten" goseklump du har hemma då?
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr
Jag kan väl bidra med min största, Jesùs som är en välformad kille på 778 gram.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Vackert :) mera bilder!
Underbart fin jesús :)
#15 FIN pojke :D ge mig honom!!!

Fin Elvin…..hoppas min Fille blir så stor….

#13 Så tänkte du på samma sak som jag :P Men vadå, de vinner ju lätt tävlingen iaf ;)
#16 Hehe, han är så mammig så jag tror han föredrar att jag inte ger bort honom. :)
#21 haha ja det lär de göra ;D;D
#23 Jepp =) Puggan är nog den största hanen bland råttor som jag har haft :P Fast Lava kanske blir större :D Iofs är ju det en tjej, men ändå =)
#24 hoppas att hon blir större :D fan va go mage hon har :D:D
#25 Jo, det tror jag nog att hon blir :P Haha, ja, hon är en riktig köttbulle :D Hon är så söt, min lilla klump!=)
Hon har börjat prata väldigt mkt, vilket är jättegulligt! Puggan gjorde aldrig det, men det låter iaf sött och inte sådär att hon inte trivs eller är ledsen på nått sätt. Ibland hör jag henne prata typ när råttorna bråkar eller leker och även att hon härmar dem. Undra vad det kan bero på? Gullig är hon iaf :D Hon kan låta lite när jag klappar henne också :P Sötbullen =) Det känns skönt att det går framåt med henne!
#26 ja du får pussa henne från mig :D när du vågar pussa henne ;D
neej va sött :D:D:D hur låter hon då? är det som pipljud eller är det typ.. hmm vet inte hur jag ska förklara det haha!
är så glad att det går framåt för er också :D:D