Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 400 ggr
TienMu
0

vattenflaskor!!!

Nån som har nåt smart tips på en bra vatten flaska/behållare att ha inuti en råttbur….har nämligen fått en ny galet nice bur,tokstor! mina råtts älskar den redan….beter sej som bebbar på nytt i den *le* saken är så att ja kan inte ha den vattenflaskan jag har utanför me pipen in utan måste ha nåt man hänger inuti……nån me nå bra tips på smarta sånna? alltid haft vanlig vattenflaska som man fäster utanpå buren…..*nollad på vattenflarror* Gråter

LeTigre
0

Skulle du inte kunna fästa den gamla flaskan inuti då? med ståltråd tex..?

Bullerbytjejen
0

förut fanns det ju vattenflaskor med en flik uppe på med ett hål i så man kunde hänga, finns det itne sånna längre funderar jag på..

GRJM
0

tänk på att om du har plast så är det lätt hänt att råttorna gnager hål i den (iaf gjorde mina det, eller ja en av dem)

Nutiz
0

#2: En sån har jag! Den är blå och gul och den heter Classicnånting, och så är det en liten trekant i plast med ett hål i högst uppe på den så man kan hänga upp den, jättesmidig!

Bullerbytjejen
0

jaa precis sån jag menar :D var har du köpt den? förut fanns det ju i glas åxå, men sånna va det med länge sen jag såg.

Nutiz
0

Jag köpte den i den lokala djuraffären, hehe :P

Bullerbytjejen
0

trodde du skulle säga att du hade en i glas också hehe.

Nutiz
0

Näe, den är i plast… Som tur är gnager inte mina på vattenflaskan. Och glasflaskor har jag inte sett i djuraffärer på evigheter :/

Bullerbytjejen
0

jag har jordens problem just nu, jag ger ju mina rådisar te nu för att förebygga förkylning, mn jag har bara tre vattenflaskor :O skapar ohyggliga problem i min vardag haha, har inte lyckats ta mig ner och köpa en till heller, haha. så dom får turas om dagligen att ha flaska och skål me te i, tihii..

Ninja
0

#9 Har du ingen liten tung skål då? Jag brukar ta antingen en stengodsskål eller ett litet fat. Det sistnämnda kan vara ganska lätt att välta, men ju mindre fat desto mindre benägna är dom att sitta på kanten och välta skiten. Räcka ut tungan

TienMu
0

jo asså skål me vatten har jag alltid men då e de så att de alltid haft en skål satt den plaskar de bara i de dricker inte i skål……men ja får kolla efter vattenflaska me sån där krok på upptill….gnager de så jaaa…..då får ja väl leta efte en i glas el plexi glas kanske…….*suck* vick bekymmer man har heheh…..Skrattande

TienMu
0

Coolmen tack för alla tips….satte ju fart på verksamheten!

TienMu
0

Ahhh fan va klever ja va nudå! fick en snilleblixt här å fäste vattenflaskorna inuti buren men hjälp av självhäftande kardborrband!!! hihi…..Skrattande

TienMu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oskyldig