Råttor iFokus

Råttor

Etiketterannonseringråttägare
Läst 301 ggr
Mysan2003
0

Omplacerings råttor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej, jag skulle behöva hitta ett nytt kärleksfullt hem åt mina två han råttor Albert och Gunter. Som jag tyvärr inte längre kan ta hand om då det blev lite för mycket för mig som första gångs ägare med 5 råttor 3honor och 2 killar. Men bestämde mig för att göra rätt beslut och sälja killarna då jag inte lyckas finna tid för alla 5. Det kommer komma en hel del information om killarna nedan, så för att göra det enklare för mig kommer jag förkorta deras namn till A- för Albert och G- för Gunter.

Födelse: A, 21/03/17 G, vet ej dag men 1 år i juli

Färg: A, vit, grå, mörkgrå. G, grå/silver, vit.
Täckning: A Electric black striped roan (topp örad)
G, Blue russian Irish (Dumbo)

Hårlag: A/G slät

Kön: A, hane G, Hane

Vikt: A, 281g G, 444g

Kull/födelse storlek: A, Vet ej G, Vet ej

Moderns/ faderns namn A, Vet en G, Vet ej

Karaktär: A, Albert funkar bra med andra råttor samt hund, han blir nervös vid hantering och kan bajsa löst på en men inget bitande eller pipande. När han lär känna en älskar han att mysa innanför kläderna. Dock har han ingen höjdskräck och hoppar gärna från ens Axel om man inte passar sig! Han har inga problem med mina honor vet ej hur han är med främmande hannar
G, Gunter är en ganska lugn råtta som älskar att mysa och hanteras. Han älskar min hund ( som är väldigt lugn), och har absolut inga problem med varesig han råttor eller honor. Dock så kan han inte va på Axel utan luva eller liknande då han inte håller sig kvar eller i sig och glider ner om man inte håller i han.

Pris: 400 för båda!

Ni kan kontakta mig på mitt nummer eller email vid intresse.
Mail: My.Wiberg2003@gmail.com
Nummer: 0730878201
Ni kan sms dynet runt men ring helst inte efter 23.

Mummina
0

När du säger att hanarna har inga problem med dina honor.. bor de ihop? Är de kastrerade?