2 råttkillar!
Hej, jag har två råttkillar på ca 6 månader. De har varit ute på annons innan, men jag försöker igen. Har en som kanske är intresserad, men inte säkert.
Som sagt så är de runt 6 månader, jag vet inte säkert. Det var min syster som köpte dem till hennes son, men så tröttnade han. Så då frågade min syster mig om jag orkade hjälpa henne att sälja dem. Den ena är vit och jag tror det kallas hooded med det bruna på huvudet. Han har rexpäls, alltså krullig päls. Den andre är vit och grå, tror han är roan. Men han har slät päls, kanske att han har rexgen i sig för han skulle egentligen vart det oxå. De är jättesnälla, bits inte, har inte ens nafsat. Lite motsträviga när man ska ta upp dem. Men det är något man tränar bort efter ett tag. De är verkligen jättefina, hade behållt dem själv om jag hade kunnat. Har redan råttor.
Säljs endast tillsammans! Inte var för sig.
Men de måste "bort" senast nästa vecka (50). Jag ska nämligen resa bort över jul o nyår, åker den 17:de december.
De finns i Göteborg nu i helgen, i veckan är jag ännu inte helt säker. meddelar mig om det imorrn eller på söndag.
Om jag inte fått bort dem innan vecka 51, blir jag tvungen att avliva dem eller sälja dem som ormmat. Vilket jag helst undviker.
De behöver komma till någon som kan ge dem den kärlek och uppmärksamhet de behöver.
Om någon är intresserad, kan man få köpa med en bur att ha dem i tillfälligt. Om man kanske inte har en bur eller inte har någon ledig. Dock är den buren för liten för dem att ha i permanent, den är för låg.
Men isåfall kostar den 150 kr, det är en relativt ny bur. Den köptes samtidigt som råttorna, så runt ett halvår den med. Priset kan nog prutas på lite.
Hoppas att någon kan ta emot dessa råttor, om inte hon som är intresserad vill ha dem.
Meddela mig antingen här på iFokus eller på min mail:
taosan_mirre@hotmail.com
Mvh Miranda
Här är lite bilder på dem. Har äntligen fixat det. Båda två!

den bruna ser EXAKT ut som min ^^
#4 Va coolt! 
putt…

jag skulle kunnat ta dem om det hade kunnat vänta till nyårsdagen då jag ska till gbg. Du har ingen som kan passa dem ett par veckor?
#7 Nej, det har jag tyvärr inte…
Putt… ingen annan intresserad?
Putt…
Gu vad fina dom var, Muzzy 
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
var finns dom när du inte är i GBG??
#11 Jag hade kanske tänkt ta med mig dem upp till min skola i Dingle. Men de kommer vara kvar i Göteborg i veckan.
Okej, vet inte var det ligger men jag bor i Emmaboda..
#13 o jag e från Nybro :D
De har kanske fått ett hem nu, väntar bara på bekräftelse! 
Jag håller tummen.
Nu har de fått ett nytt hem!
vad skönt att du hittade ett hem till killarna!
Underbart!!! :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08