Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 312 ggr
Grodan
0

Värsta tråden?

Vilken tråd är värst, bråkigast här? Alltså en av de som inte är nerstängda… hehe

Sätt in länk till tråden.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Daydreams
0

Jag tycker den där tråden där en jätte oseriös musuppfödare uppmanar folk till att köpa möss och ställa ut.

Grodan
0

haha, ja den ligger rätt högt upp på min lista också

Bullerbytjejen
0

HAHAHAHAHAHAHAHA, den e väl most wanted va?

Grodan
0

men hallå inte mobbas nu… på riktigt då

Terato
0

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

..Vet inte om den är "bråkigast" men den är en av många och det är iaf den som ligger högst upp just nu..

teratos.r8or.se

izze
0

Hahaha, Ja det var det jävligaste här näst? Jobbigaste "inläggare"?

LeTigre
0

Jag vet inte hur man länkar men jag nominerar "burspån" i boende pch mat. Det blev lite hätskt där ett tag..

Ninja
0

#7 Vadådå? Samlar man bråktrådar så kan man enklare ta en titt på vad det är som gör att folk börjar bråka.

Freke
0

Värsta tråden måste vara denna!!

Värsta tråden?

Grodan

Bara för att leta fel hos andra och verkligen mata dessa med mer skit!

Fot i munnnen

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Grodan
0

Härligt Freke! Känner hur smockan tog där! Räcka ut tungan

Jag funderade en liten kortis på vad som är råttor-ifokus styrka och kom fram till att det är dess svaghet. Bråk, tjafs o debattrådar. Det är intressant med dessa trådar för om man bara läser med en "nypa salt" känns de flesta banala och fjantiga. En del är riktigt spännande, speciellt när man ser hur folk tänker till, utvecklas, ändrar sig, ursäktar sig, blir smarta el dyl. Givetvis är det trist om folk fattar agg mot varandra och går till personliga strider.

Träning ger färdighet, som jag skrev i en annan tråd i samma ämne. Vi behöver lära oss att skilja på sak o person och att debattera, diskutera, tjafsa på ett moget sätt.

Många människor här inne är duktiga och intelligenta men behöver lite tid för att utvecklas anser jag.

LeTigre
0

jag är ju helt grön här inne men jag stormtrivs, jag tror att den här bitskt humoristiska stämningen sållar agnarna från veten.. ;)

Jag tycker i alla fall att det är väldigt roligt. Och nej, jag har inte blivit angripen (än) men kanske kan det ofta bero på att folk uttrycker sig lite omoget och lätt missförstås. Jag håller med grodan om att det säkert är en mognadsfråga och att invånarna här inne (förhoppningsvis) kommer växa till sig och snart ha lika kul som jag :P

Freke
0

Grodan: Du får nog lära dig att träffa bättre.. eller så kanske jag är lite tåligare?? Haha

Skämt och sido.. Tycker som alltid: När det flummar ut från huvudämnet är det värdelöst… Eller när det blir uppläxningar istället för informativ, konstruktiv kritik..Skitvart om det är personligt eller inte men när flera hoppar på den som ställde  en fråga? Då ärdet lite värdelöst.

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Terato
0

#11 Jag förstår hur du menar och håller med. Här blir det verkligen intressant debattrådar som jag inte riktigt får igång på andra sajter. Fortsätter vi ha såna här och samtidigt kan hålla det på högre nivå än dagisstadium+ att folk slutar vara så misstänksamma och med taggarna utåt hela tiden så kommer det att utvecklas till ett jäkligt spännande forum.

#7 Jag tycker det är bra att vi diskuterar vad som egentligen händer i trådarna. Grodan har alltid en väldigt lättsam ton i det hon skriver som du inte bör misstolka som elakhet!

Jag tror det är en speciell(men absolut inte otrevlig) ton här och den får man nog vänja sig vid lite. Kanske är det den ibland som vissa misstolkar och tänder till på.

Vi bör lära oss att rycka lite på axlarna ibland och inte vara så fasligt paranoida och tro att alla menar illa samt fundera lite kring hur man framför kritik på ett konstruktivt sätt.

teratos.r8or.se

Terato
0

Tillägg: Riktar inte mitt inlägg i allmänhet mot någon speciell!

teratos.r8or.se

LeTigre
0

Spontan applåd samt liten bockning för terato Skrattande

LeTigre
0

Bubblaren i omröstningen : råttistjej söker fodervärd

skitsuur
0

#17 varför är min tråd värst?

LeTigre
0

#17 för att det är en massa tjafs och bråk i den, inte pga själva inlägget. Ta det inte personligt! Kyss

skitsuur
0

#19  okejs, ja det verkar nästan som vissa vill ha tjaffs och bråk :S