Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 429 ggr
lolaisdenied
0

Odi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska jag åka med Odi till veterinären, han mår inte bra. I fredags började han må dåligt och idag kl 13.15 är det vetten som gäller.
Jag vet inte vad som är fel och hoppas att de kan ge honom medicin. Tyvärr tror jag att det kommer bli avlivning idag men förhoppningsvis kommer veterinärerna säga att de finns medicin som hjälper honom.

Amfibie
0

Gråter

Usch, så ledsamt, hoppas verkligen att det går bra för Odi!

Ladyinred
0

ja, lycka till :(

zmulan
0

Hoppas det går bra idag!!

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Pandae
0

Hoppas att de finns medicin=(..

lolaisdenied
0

tack för ert stöd

usch ska åka dit om 40 minuter.. är så jäkla orolig=(
meddelar sen hur det gick hos vetten.. vad de sa osv..

Bim
0

Har det gått bra??

Lells
0

oj. vad var det för fel på killen? =(

lolaisdenied
0

Odi är avlivad nu.. Gråter

Daydreams
0

sov gott Odi <3

CamillaS
0

så fin han var R.I.P Odi. sov gott fina killen.Gråter

Ninja
0

Åh, han verkade vara en sån mysgubbe.. Beklagar!

Bim
0

Beklagar.. :( Men han slipper ju lida så han har ju det jätte bra nu..

Bullerbytjejen
0

åh beklagar, massa tröstkramar. hade dom någon ide om vad det kunde vara för fel på honom?

lolaisdenied
0

De visste inte. Mest spekulationer. De sa jag kunde åka och röntga honom men han skulle förmodligen inte klara av att bli sövd och vill inte utsätta honom för den stressen heller med tanke på att de skulle säkert endån inte veta felet. Det kan ha varit tumör och gissar på att det var det. Sen hade han inte så bra immunförsvar och han började bli gammal med…
Saknar honom så mycket redan, här är så otroligt tomt, ingen som ligger stillsamt i mitt knä, knastrar, ploppar och ryser… Hans bur står tom och matskålen är fylld, det känns så fel Gråter
Jag är så otroligt glad över den tid jag haft med honom, att jag fick chansen till den lyckan som han gav mig.