Röstning: Påsktävling
Nu är det äntligen dags att välja ut vinnaren av påsktävlingen. Det blev lite förlängd tid för att få in lite fler bidrag. Nu är det flera härliga bidrag för er medlemmar att rösta på.
Skriv numret på den bilden du vill se som vinnare. Tillåtet rösta på sin egen bild.
Inte tillåtet att röst fiske, be någon rösta på viss bild. Tillåtet att be folk gå in och rösta på sin favorit.
Minimera fusk. Inte tillåtet att rösta om du varit medlem på iFokus mindre än ett dygn från att denna tråden läggs upp. Dessa röster räknas inte med.
Röst tråden är öppen tills den Fredagen 26e April klockan 00:00. Röster som hinner inkomma efter denna tid kommer inte räknas med.
Kommer finnas pris till vinnaren av 1a och 2a plats.
1a plats får välja mellan 2 hängmattor, medlemskap i ratalog eller 2 råttselar.
2a plats får välja mellan 1 hängmatta eller 2 råttselar.Glad påsk och lycka till önskar vi på råttor ifokus 🥳

Bild nummer 2

Bild nummer 1

Bild nummer 4

Bild nummer 3

Bild nummer 5

Bild nummer 6

Bild nummer 7

Bild nummer 8
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Så många söta gullerådisar, inte lätt att välja!🤔
Jag väljer Bild 6.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag tog nr 8, -vad kan det vara i muggen, sega råttor kanske?- Mvh/WL🌺
Röstar på bild 5 😆
Flera fina bidrag, blir en röst på nr 6
Får bli bild nr 6, riktigt fin!😄
Bild nummer 3! 😍

Kunde inte bestämma mig så röstar på nr 4 och nr 7.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Älskar att varken jag eller någon annan reagerat på att fredag faktiskt inte är den 25e! 😃 Har ändrat nu, sista dagen för röstning är alltså fredag den 26e!
Jag röstar på bild nr. 6 😆
Bild nr 3 får min röst 😍
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell