Hallstavik?
Är det någon från Sthlm som ska till Hallstavikutställningen på söndag som man kan hänga på? Har försökt kolla upp bussar, men de verkar gå väldigt dåligt?

Mvh Stephanie 

Har du kollat buss 639 från Tekniska högskolan? Har du kollat bussar till Norrtälje *Buss 676* och där buss till Hallstavik? visserligen omväg..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Med den första bussen, 639, kommer jag dit först 9.55 vilket är för sent… Och den andra verkar ta himla lång tid 

Mvh Stephanie 

Vaddå Stockholm, du bor ju fasiken i Norrland Stephanie… 
Om jag kan flirta till mig en snygg bil med vinterdäck kanske jag drar dit, vet ej än…
#3 Jag som inte ens tycker att jag bor i norrland. 
#3 Ähh! Jag bor ju bara tre mil norr om sthlm
Fast det verkar som om jag får hänga med Babbett ändå, så resan har löst sig.

Mvh Stephanie 

#4 gör du inte heller, du bor på nordpolen… hehe
jag hittade faktiskt en jättesnygg bil med vinterdäck, men tyvärr är jag för ledsen o nere just nu för att orka åka iväg

Steff, jag åker inte iaf. Orkar inte helt enkelt. Flåt… 
Men Grodan!!! Du MÅSTE komma! Och du kommer bli mycket gladare då! 

Mvh Stephanie 

trodde det var idag… det är ju imorgon… ah, men då så… då kan jag nog slänga mig i den snygga kärran å dra dit, om det inte är för halt… nu är det minusgrader igen, vilket betyder att det fryst på… jobbisch…
Har nu fått två medpassagerare. Kommer att finnas plats för två personer (eller en stoor) till. Vi delar på bensinen.
vill gärna veta hur det gick för er andra som var där?
Så här gick det för oss.
Yestas Hippa PC. A-Pris.
Helhetsintryck: Pratig hane.
Kondition: Bra storlek och massa. ok svans. Bra renhet. Fina ögon. Litet hack i höger öra. En aning vassa klor.
Tamhet: Ok temperament. Pratig.
Callisto PC. AB.
Helhetsintryck: Nyfiken grabb.
Kondition: Bra storlek och hull. Ok renhet. Bra svans. Vackra ögon. Bra klor. En aning kantig svans.
Tamhet: Bra temperament. Undersöker.
AB för kantig svans. :( men han var jätte duktig endå.
Musse PC. AB.
Helhetsintryck: Nyfiken.
Kondition: Bra storlek och hull. Bra svans. Bra renhet. Skadad tå, högerframtass. Ömmar en aning i tassen. Sår på ryggen. Ok klor.
Tamhet: Nyfiken. Bra temperament.
AB pga sår och skadad tass.
Nico: PC. A-Pris.
Helhetsintryck: Axelråtta.
Kondition: Bra storlek och massa. Bra renhet. Bra klor. Vackra, stora ögon. Bra svans.
Tamhet: Bra temperament. Livlig.
Han blev Pet senior 3 :D Är jätte stolt över honom. Alla mina killar var jätte duktiga idag. Dom skötte sig fin fint!
slänger in en bild på min fina kille :D
Grattis Stormmilla
Stephanie har äntligen satt upp fotografierna från utställningen. <<<< Här >>>>

Vad fina alla råttorna va :) Synd att man inte kunde vara där :/